کد خبر : 1867510 | 09 بهمن 1401 ساعت 19:31 | 15.7K بازدید | 34 دیدگاه

یووه 0-2 مونزا: کابوس سقوط نزدیک می‌شود

یوونتوس امشب در هفته بیستم سری آ در ورزشگاه خانگی‌اش آلیانز آرنا به مصاف مونزا رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد.

یووه 0-2 مونزا: کابوس سقوط نزدیک می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که این روزها با بحرانی بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند بعد از کسر 15 امتیاز از این تیم در سری آ متعاقب رسوایی مالی این باشگاه در فوتبال ایتالیا، امشب دومین بازی خود از زمان شروع این بحران را در آلیانز آرنا مقابل مونزا برگزار کرد.

بیانکونری که هفته گذشته اولین بازی خود بعد از کسر امتیاز را با تساوی مقابل آتالانتا به پایان برده بود امیدوار بود امشب مونزا را شکست بدهد تا با روحیه بالاتری به مسابقات بعدی وارد شود.

اما تنها 10 دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود که مونزا موفق شد توپ را وارد دروازه میزبان کند. کاپراری از مونزا، پاس پسینا را با شوتی محکم وارد دروازه یووه کرد، اما درحالی که تیم مهمان در حال خوشحالی بود بررسی VAR نشان داد کاپراری در موقعیت آفساید بوده است تا بیانکونری نفس راحتی بکشد.

مویس کین دو دقیقه بعد فرصت داشت تا یووه را پیش بیندازد، اما شوت او با اختلافی کم از کنار دروازه مونزا بیرون رفت.

در دقیقه 18 اما مونزا دومین فرصت گلزنی خود در این مسابقه را به گل تبدیل کرد. ماچین از جناح راست حرکت کرده و توپ را درون محوطه جریمه یوونتوس به پاتریک چیوریا رساند و ضربه خونسرد او از بالای سر شزنی عبور کرد تا اولین گل بازی به نام مونزا ثبت شود.

1796347
1796348

موقعیت خطرناک بعدی باز هم نصیب مونزا شد و این تیم دومین گل خود را به ثمر رساند. حرکت عالی کارلوس آگوستو به سمت کناره‌ها فضا را باز کرد تا پاس او به دنی موتا او را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار دهد. ضربه موتا از شزنی عبور کرد تا مونزا در نیمه اول با اختلاف دو گل پیش بیفتد. این نیمه با برتری 2-0 مونزا به پایان رسید.

1796349
1796350

با شروع نیمه دوم یوونتوس با درخشش دی‌ماریا سعی در گلزنی داشت. در دقیقه 62 این ستاره آرژانتینی دی‌ماریا توپ خوبی برای ماتیاس سوله، جوان آرژانتینی یووه، که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود فراهم کرد و پاس سوله به لوکاتلی با شوت سرضرب او روانه دروازه مونزا شد اما گلر این تیم با واکنشی عالی دروازه‌اش را نجات داد.

سه دقیقه بعد دروازه‌بان مونزا دی‌گرگوریو یک مهار استثنایی دیگر داشت تا یوونتوس در گلزنی ناکام بماند. این بار او مقابل شوت سنگین میلیک ایستادگی کرد.

1796351

حملات یوونتوس در دقایق بعدی این نیمه ادامه داشت ولی شانس با بانوی پیر همراه نبود. در دقیقه 81 میلیک مصدوم شد ولی چون یووه هر پنج تعویض خود را انجام داده بود او چاره‌ای نداشت جز اینکه لنگ لنگان به بازی ادامه دهد. با وجود رسیدگی پزشکی میلیک قادر به ادامه بازی نبود و یوونتوس دقایق باقی‌مانده را 10 نفره دنبال کرد. در نهایت یووه قادر به بازی کردن دروازه مونزا نشد تا این بازی با شکست 2-0 به پایان برسد.

1796352

یوونتوس در حالی این بازی را 2-0 شکست خورد که ده روز پیش در کوپا ایتالیا موفق شده بود مونزا را در همین ورزشگاه شکست دهد.

دیدگاه‌ها