کد خبر : 1867522 | 09 بهمن 1401 ساعت 21:01 | 3.5K بازدید | 5 دیدگاه

مثل همیشه هواداران را کنار خودمان نیاز داریم

جانملکی: بهترین رتبه نساجی را کسب خواهیم کرد

مدافع نساجی مدعی است آنها با هدف کسب نتیجه و جبران شکست مقابل سپاهان در انزلی حاضر خواهند شد.

جانملکی: بهترین رتبه نساجی را کسب خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در شرایطی که نمایش خوبی برابر سپاهان داشت در نهایت در خانه مغلوب حریف شد. این در حالی بود که خط دفاعی این تیم توانسته بودند به خوبی فضا را روی خط هجومی حریف ببندند و جانملکی در قلب دفاعی سرخپوشان شرایط خوبی را دنبال کرد. جانملکی مدعی است آنها با فراموشی این شکست خانگی در تلاش خواهند بود با تمرکز بالا برابر ملوان کسب نتیجه کرده و با دست پر انزلی را ترک کنند.

امیر جانملکی مدافع نساجی درباره بازی با سپاهان با حسرت بزرگی بابت شکست خانگی‌ تیمش گفت: بازی سختی بود. سپاهان تیمی است که واقعا شرایط و بازیکنان خوبی دارد. قطعا برای ما بازی سختی بود و البته توانستیم به موقعیت‌های مناسبی دست یابیم. ما تمام تلاش مان را کردیم و روی یک غفلت گل خوردیم.

وی ادامه داد: ما خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و آنها موقعیت خاصی روی دروازه ما نداشتند و روی اشتباه و غفلتی که داشتیم دروازه‌مان باز شد. در موقعیت‌هایی که داشتیم می‌توانستیم به گل برسیم که متاسفانه به نتیجه نرسید و شرمنده هواداران شدیم.

مدافع نساجی درباره اتفاقات این بازی و اعتراض هواداران به این شکست خانگی گفت: خب طبیعی است که تماشاگران فقط دوست دارند برد تیم خودشان را ببینند. اما بعضی از بازی‌ها شرایط طبق آنچه که پیش بینی می‌کنی جلو نمی‌رود. ما همیشه به حمایت آنها نیاز داریم و امیدوارم همیشه کنار ما باشند چرا که ما و نساجی با حضور آنها قادر خواهیم بود به بهترین هدف دست پیدا کنیم. امیدوارم مثل همیشه کنار ما باشند، خصوصا در روزهای سخت.

جانملکی درباره شرایط این تیم اینطور می‌گوید: واقعیت این است که روند کلی تیم از حیث کسب نتیجه خوب بوده است. با این حال باید روند خوب خودمان را دنبال کنیم. نمی‌شود گفت بد کار کرده‌ایم و تا به اینجا امتیازات خوبی کسب کرده‌ایم. باید این موضوع را در نظر گرفت که لیگ سختی شده است و مدعیان زیادی در آن حضور دارند و فاصله تیم‌ها کم است. با این حال نسبت به سال‌های گذشته تا اینجا عملکرد خوبی داشته‌ایم و سعی خواهیم کرد بهتر نیز شویم و به بهترین رتبه نساجی طی فصول اخیر دست پیدا کنیم.

مدافع تاثیرگذار نساجی درباره جدال سخت این هفته برابر ملوان که سابقه بازی در آن را نیز دارد، گفت: من یک فصل خوب در این تیم حضور داشتم و بابت اینکه دوباره به انزلی باز خواهم گشت و خاطرات خوب گذشته، به ذهنم می‌آید خوشحالم. ملوان تیم خوب و قابل احترامی است. از کادرفنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و از امتیاز میزبانی نیز سود خواهد برد. آقای زارع نتایج خوبی گرفته و قطعا برای این بازی خانگی نیز انگیزه زیادی دارند و این کار ما را سخت خواهد کرد. با این حال ما با این انگیزه به انزلی خواهیم رفت و برابر ملوان قرار می‌گیریم که باخت قبلی را جبران کرده و یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم و امیدوارم سه امتیاز را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها