کد خبر : 1867535 | 09 بهمن 1401 ساعت 22:07 | 21K بازدید | 8 دیدگاه

دی‌ماریا: با این شرایط یووه نمی‌شود عادی بازی کرد

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، بعد از شکست 2-0 مقابل مونزا گفت تمرکز کردن برای بازیکنان بیانکونری بعد از کسر 15 امتیاز دشوار است ولی هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

دی‌ماریا: با این شرایط یووه نمی‌شود عادی بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در خانه‌اش مقابل مونزا با نتیجه 2-0 شکست خورد تا بحران این تیم عمیق‌تر شود.

یوونتوسی‌ها که بعد از کسر پانزده امتیاز از حساب‌شان در سری آ بعد از یک رسوایی مالی به رتبه دوازدهم جدول سقوط کرده بودند در دو بازی اخیرشان از زمان این اتفاق تنها موفق به کسب یک امتیاز شده‌اند. شاگردان آلگری هفته گذشته مقابل آتالانتا به تساوی رسیدند و بازی خانگی امشب را هم باختند تا حالا خطر سقوط را کنار گوش‌شان احساس کنند.

1796402

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یووه، در بازی امشب یکی از بهترین بازیکنان بیانکونری بود ولی نتوانست تغییری در نتیجه به وجود بیاورد و شاهد شکست تیمش در مقابل تیم نه چندان پرقدرت مونزا بود.

او در پایان بازی به دوربین شبکه اسکای گفت:" تیمی که امروز 38 امتیازی است و فردا 23 امتیازی می‌شود تحمل این شرایط برایش واقعا سخت می‌شود. ما آن همه تلاش کردیم تا به این امتیاز برسیم ولی همه تلاشها دود شد و به هوا رفت. طبیعی است که در چنین شرایطی فکر ما به هم بریزد".

دی‌ماریا در ادامه صحبتهایش گفت:" ولی هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست. کسی به این حرفهای ما گوش نمی‌دهد و باید هر طور شده قدم به قدم دوباره در جدول بالا برویم. بازی امروز واقعا بد بود. نباید دیگر مرتکب چنین اشتباه‌هایی بشویم. حالا باید شرایط تیم را آرام کنیم و سعی کنیم جام حذفی و لیگ اروپا را فتح کنیم".

1796403

دیدگاه‌ها