کد خبر : 1867536 | 09 بهمن 1401 ساعت 22:20 | 38.6K بازدید | 23 دیدگاه

اولین گل پس از جام جهانی با ۳ امتیاز؛

کنعانی با پنالتی آقای گل می‌شود!(ویدئو)

ملی‌پوش ایرانی الاهلی با یک پنالتی مطمئن دروازه ام‌صلال را باز کرد و زمینه‌ساز پیروزی تیمش شد.

کنعانی با پنالتی آقای گل می‌شود!(ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم و آغازین نیم‌فصل دوم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی که مثل همیشه محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده را به‌عنوان مدافعان میانی در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۹:۱۵ امشب در ورزشگاه حمد بن خلیفه به مصاف ام‌صلال رده دهمی رفت.

ام‌صلال در دقیقه ۷ روی ارسال تماشایی والنتینو یوئل، بازیکن نیم‌فصل اول آلومینیوم که به‌عنوان بازیکن قرضی راهی این تیم شده و ضربه سر جوناتان به گل اول دست یافت و دروازه یاران شجاع و کنعانی را باز کرد.

الاهلی در دقیقه ۲۹ صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمدحسین کنعانی‌زادگان مثل همیشه پشت توپ ایستاد و با ضربه مطمئن به سمت راست خود و فریب دروازه‌بان ام‌صلال، کار را به تساوی کشید.

1796408

کنعانی‌زادگان که پس از جام جهانی ۲۰۲۲ فرصت گلزنی در لیگ ستارگان قطر را به دست نیاورده و پیش از آن توانسته بود در چهار مسابقه دروازه حریفان الاهلی را سه بار با ضربه پنالتی و یک مرتبه در جریان مسابقه باز کند، امشب هم این کار را برابر ام‌صلال انجام داد و زمینه‌ساز بازگشت تیمش برای رسیدن به پیروزی شد.

در ادامه الاهلی توانست با نمایش بهتر نسبت به ام‌صلال و دو گل تاکتیکی سفیان هنی اختلاف را بیشتر کند و در نهایت هم به پیروزی سه بر یک خانگی برابر حریف خود برسد تا ۱۷ امتیازی شود و موقتا به رده چهارم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کند.

1796409

الاهلی در حالی دو ملی‌پوش ایرانی خود را به طور کامل در ترکیب دیدار امشب مقابل ام‌صلال داشت که کنعانی‌زادگان توانست پنجمین گل فصل خود را به ثمر رساند و در رده چهارم جدول برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

ویدئو: 271144

دیدگاه‌ها