کد خبر : 1867603 | 10 بهمن 1401 ساعت 11:47 | 37.4K بازدید | 10 دیدگاه

مهاجم یونایتد در قاب دوربین جا نمی‌شود! (عکس)

قد بلند ووت وخهورست، مهاجم جدید منچستریونایتد، باعث شد که یکی از خبرنگاران مجبور شود راه حل جالبی برای مصاحبه با او پیدا کند.

مهاجم یونایتد در قاب دوربین جا نمی‌شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وخهورست برای بهبود شرایط خط حمله یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از برنلی و به صورت قرضی به این باشگاه پیوست.

او نتوانست در دو بازی ابتدایی گلزنی کند اما در جریان پیروزی 0-3 شیاطین سرخ برابر ناتینگهام فارست در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس پایش به گلزنی باز شد و در بازی برابر ردینگ در جام حذفی هم در ترکیب اصلی به میدان رفت.

یکی از خبرنگاران پس از این بازی از این مهاجم هلندی خواست تا در میکسد زون ورزشگاه اولدترافورد با او مصاحبه کند که اتفاق جالبی رخ داد.


قد 197 سانتیمتری این بازیکن باعث شد که فیلمبردار نتواند او و خبرنگار را در یک قاب جا بدهد و مصاحبه متوقف شد تا دوربین چرخانده شود تا آن‌ها بتوانند هر دو نفر را به صورت همزمان در تصویر داشته باشند.

1796546

این موضوع مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و خصوصا هواداران یونایتد قرار گرفت. یکی از آنها در توییترش نوشت: «ووت وخهورست برای دوربین مصاحبه تلویزیونی بیش از حد قد بلند است!»

این اتفاق در حالی رخ داد که چند روز قبل نیز موضوع جالبی درباره او خبرساز شده بود. شبکه اسکای اسپورت از عکس فتوشاپ شده این بازیکن با پیراهن یونایتد برای نشان دادن ترکیب گرافیکی استفاده کرده بود. این در حالی بود که باشگاه یونایتد عکسی از او با پیراهن این تیم در اختیار آنها قرار داده بود.

دیدگاه‌ها