کد خبر : 1867624 | 10 بهمن 1401 ساعت 13:13 | 9.7K بازدید | 16 دیدگاه

از اول می‌دانستم اخباری چقدر باکیفیت است؛

مرادیان: دیگر نمی‌توانستم به صنعت نفت کمک کنم

سنگربان نیم فصل اول صنعت نفت آبادان از دلیل جدایی‌اش و انگیزه‌هایش برای انتخاب تبریز گفته است.

مرادیان: دیگر نمی‌توانستم به صنعت نفت کمک کنم

به گزارش "ورزش سه"، احسان مرادیان یکی از بازیکنانی به شمار می‌رود که در پنجره زمستانی لیگ بیست و دوم تصمیم به جدایی گرفت و از صنعت نفت آبادان به تراکتور رفت تا رقابت در فضایی تازه را تجربه کند. او که پیش از انتقال به نفت آبادان نزدیک به یک دهه را در فولاد خوزستان سپری کرده بود، حالا باید جایی دیگر از استان خوزستان به کارش ادامه بدهد.
مرادیان درباره تصمیم جدایی از صنعت نفت آبادان اینطور حرف‌هایش را در گفتگو با خبرنگار "ورزش‌سه" آغاز کرد: «من هشت سال فولاد بودم و تغییر دادن برایم خیلی سخت بود، به همین خاطر آبادان را انتخاب کردم. از لحاظ روحی روانی به یک محیط جدید نیاز داشتم. بیشتر بازی‌های نیم فصل را هم خودم بازی کردم ولی شرایط روحی روانی‌ام خوب نبود و با وجود اینکه مربی در بازی‌های انتهایی نیم فصل اول قصد داشت از من استفاده کند به او گفتم شرایط کمک کردن به تیم را ندارم و بهتر است از من استفاده نکنی. چون احساس می‌کردم نمی‌توانم به او و تیم کمک کنم. زمانی که این حرف را زدم هیچ پیشنهادی هم نداشتم.» 

1796584

سنگربان سابق فولاد درباره شرایط نفت آبادان و تغییر و تحولات پرتعداد این تیم که شاید دلیل پایین آمدن روحیه او هم بوده، عنوان کرد: «من صنعت نفت را انتخاب کردم چون همیشه ثبات مدیریتی و فنی خوبی داشت. امسال بحث مدیریت مشکل داشت، بحث سرمربی مشکل داشت. در بخش مربی گلری هم خیلی مشکل داشتیم. این اواخر آقای کاظم فراهانی آمد که خیلی کمک کرد و ای کاش زودتر می‌آمد. این تغییرات خیلی در روحیه‌ام اثرگذار بود. تا می‌آمدیم به شرایط عادت کنیم باز تغییرات ایجاد می‌شد. من هم چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. حالا هم تنها کاری که از دستم برمی‌آید این است که برای نفت آبادان آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم فصل به بهترین شکل ممکن برای آنها پیش برود.» 
او سپس با تشکر از مدیران نفت آبادان اضافه کرد: «بعد از این اتفاقات با مدیران باشگاه صحبت کردم. جا دارد همین‌جا از مدیران باشگاه تشکر کنم که همه جوره پیگیر هستند و سعی می‌کنند تیم را از به سمت شرایط خوبی هدایت کنند.» 


احسان مرادیان در ادامه با اشاره به پیوستنش به تراکتور بیان کرد: «خوشحالم که تراکتور را انتخاب کرده‌ام. دو روزی که اینجا هستم همه چیز سر برنامه است و یک مربی با کیفیت اینجاست که کارش را به خوبی انجام می‌دهد و امیدوارم با کسب نتایج خوب در ادامه فصل دل هواداران را شاد کنیم.»

1796582

مرادیان در تراکتور مانند سال‌های گذشته باید با یک دروازه‌بان تراز اول رقابت کند و این‌بار محمدرضا اخباری است که رقیب او برای رسیدن به ترکیب اصلی است. او درباره رقابتی که در تبریز آغاز کرده، توضیح داد: «فوتبال همین است و باید هر روز بجنگی و پیشرفت کنی. زمانی که پیشنهاد تراکتور آمد، به خوبی می‌دانستم آقای اخباری هم دروازه‌بان با کیفیتی است و این چند روز در تمرین هم دیدم که چقدر پسر آقا و خوبی است. من همیشه دوست دارم تیمم موفق باشد؛ چه زمانی که بازی کردم و چه زمانی که بازی نکردم. زمانی بوده که در جام حذفی و سوپرکاپ قهرمان شدیم و در هر دو مسابقه کلین شیت کردم. الان هم ممکن است بازی کنم یا بازی نکنم. ولی در مجموع موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است. من و آقای اخباری فارغ از هر چیزی امیدوارم رفقای خوب و برادرهای خوبی باشیم و به تراکتور کمک کنیم.» 

مرادیان در پایان گفت: «خوشحالم در تبریز هستم. اینجا همه یک هدف داریم و برای آن سخت تمرین می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.»

دیدگاه‌ها