کد خبر : 1867654 | 10 بهمن 1401 ساعت 14:59 | 31.7K بازدید | 35 دیدگاه

استقلال خندید، لیگ برتر جذاب‌تر می‌شود

شکست پرسپولیس در برابر فولاد، بار دیگر استقلال را به بازگشت به کورس قهرمانی و رقابت با رقیب دیرینه و مدعیانی چون سپاهان و گل گهر امیدوار کرد.

استقلال خندید، لیگ برتر جذاب‌تر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف 8 امتیازی با پرسپولیس، استقلال را در هفته‌های ابتدایی دور برگشت نسبت به تکرار قهرمانی در لیگ برتر ناامید و به نوعی دلسرد کرده بود. آنها در بازی با ملوان عقده‌گشایی کردند و 4 گل به تیم حریف زدند. اما مهم‌تر از پیروزی استقلال در برابر ملوان، اتفاق خوب برای آبی‌ها شکست پرسپولیس در اهواز بود که اختلاف را به 5 امتیاز کاهش داد.

استقلال که در هفته‌های بعد از جام جهانی با غیبت بازیکنان کلیدی خود در ترکیب به دلیل مصدومیت و محرومیت مواجه شد، با بازگشت بازیکنان کلیدی به ترکیب امیدوار است به همان تیم خوب پیش از جام جهانی تبدیل شود و با پرسپولیس و دیگر مدعیان قهرمانی سایه به سایه حرکت کند. رگه‌هایی از تیم خوب استقلال پیش از تعطیلات جام جهانی، در بازی با ملوان دیده شد و ادامه این روند به طور حتم لیگ برتر را برای تماشاگران و حتی دیگر تیم‌های مدعی جذاب تر خواهد کرد.

1796638

خنده استقلالی‌ها در تمرین بدین معنی است که آنها از نظر روحی و روانی دوباره به شرایط خوب برگشته‌اند و می‌توانند به کورس قهرمانی برگردند. استقلال در حالی به استقبال هفته سوم بازی‌های دور برگشت می‌رود که هیچ بازیکنی به ترکیب این تیم اضافه نشده است و تنها خروجی تیم هم سیاوش یزدانی بود. بازیکنی که فعلا جایش با تصمیم ریکاردو ساپینتو با یکی از بازیکنان تیم امید پر شد.

دیدگاه‌ها