کد خبر : 1867698 | 10 بهمن 1401 ساعت 18:22 | 38.3K بازدید | 39 دیدگاه

هنریکه: رونالدو در عربستان مشکلاتی خواهد داشت

هافبک برزیلی تیم الاتحاد معتقد است بازیکنان عربستانی از لحاظ بدنی پیشرفت کرده‌اند و این موضوع کار رونالدو را سخت می‌کند.

هنریکه: رونالدو در عربستان مشکلاتی خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، برونو هنریکه برزیلی که با تیمش الاتحاد قهرمان سوپرکاپ شد، معتقد است که قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر منعکس‌کننده تمایل دولت عربستان به تمرکز روی ورزش است.

هنریکه در مصاحبه‌ای با یک شبکه برزیلی افزود: عربستان سعودی میزبان مسابقات فرمول 1 و سایر مسابقات جهانی بوده است و هر کسی که در اینجا زندگی می‌کند سرمایه‌گذاری دولت عربستان در ورزش را تحسین می‌کند.

او در مورد تجربه بازی مقابل رونالدو، در نیمه نهایی سوپرجام عربستان گفت: بازی مقابل او ثابت کرد که او بازیکنی کاملا متفاوت است، حتی اگر او در سن بالا باشد.

او ادامه داد: ما خیلی مراقب او بودیم و این به ما کمک کرد تا در نهایت او را خنثی کنیم. من این افتخار را داشتم که مقابل او بازی کنم، زیرا او یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران است.

هنریکه پیش‌بینی کرد رونالدو در آینده بهترین گلزن لیگ عربستان خواهد شد و افزود: اما مانعی که پیش‌روی او قرار دارد این است که بازیکنان بومی در سال‌های اخیر از نظر بدنی بسیار پیشرفت کرده‌اند.

دیدگاه‌ها