کد خبر : 1867726 | 10 بهمن 1401 ساعت 20:44 | 54K بازدید | 44 دیدگاه

عمری در سایه: من جوان‌ترین ستاره ایرانم (عکس)

محمد عمری بعد از ناکامی برابر فولاد، امیدوار است دوباره به روند گلزنی بازگردد.

عمری در سایه: من جوان‌ترین ستاره ایرانم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری با دقایق کمتر نسبت به سایر مهاجمان لیگ برتر، عملکرد قابل قبولی در ترکیب پرسپولیس داشته و توانسته خود را به عنوان یک مهاجم ریزنقش و تکنیکی، در ترکیب اصلی پرسپولیس جای دهد.

عمری این فصل 610 دقیقه در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته و تنها 5 بازی فیکس بوده و توانسته 3 گل برای پرسپولیس بزند تا با متوسط هر 203 دقیقه یک گل، چهره درخشان تیمش لقب بگیرد.

1796786

نکته جالب اینکه محمد عمری تنها 22 سال دارد و از معدود محصولات آکادمی پرسپولیس است که به تیم بزرگسالان رسیده و از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرده است. با جدایی محمدمهدی احمدی مدافع چپ سرخپوشان و مصدومیت علیرضا خدادادی، او به همراه علیرضا بابایی تنها بازیکن زیر 23 ساله قرمزهاست که در ترکیب به میدان می‌رود.

عمری در هفته‌های اخیر به همراه امید عالیشاه زوج غیرتخصصی خط حمله پرسپولیس را تشکیل دادند اما ممکن است با ورود پریرا به ایران، آمادگی دیاباته و حضور آل‌کثیر، یکی از این نفرات در کنار عمری قرار بگیرد.

1796787

محمد عمری که مقابل گل‌گهر، ون پارس (پنالتی) و نساجی (دو گل) توانست گلزنی کند، حالا بعد از دو بازی، امیدوار است مقابل آلومینیوم نیز گلزنی کند؛ جایی که یک مهاجم جوان دیگر هم در ترکیب حریف قرار دارد و شاید این بازی تقابل این دو مهاجم جوان نیز باشد.

دیدگاه‌ها