کد خبر : 1867977 | 12 بهمن 1401 ساعت 13:11 | 19.5K بازدید | 23 دیدگاه

فولاد با تغییرات اجباری نسبت به پرسپولیس

جواد نکونام با سه تغییر نسبت به دیدار با پرسپولیس امروز تیمش را به مصاف تراکتور می‌فرستد.

فولاد با تغییرات اجباری نسبت به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان که در دیدار اخیرش موفق به کسب پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس شد، امروز در رقابتی نزدیک مهمان تراکتور تبریز خواهد بود و یک بازی ۶ امتیازی را برگزار می‌کند.

شهاب گردان دروازه‌بان امروز فولاد خواهد بود که جانشین کریستوفر نت محروم شده است؛ عارف آقاسی و محمدامین حزباوی دو مدافع میانی این تیم مقابل تراکتور هستند و سینا شاه‌عباسی و سعید آقایی به‌عنوان مدافعان راست و چپ بازی می‌کنند که شاه‌عباسی نیز به جای مهدی شیری محروم در زمین حضور دارد.

حمید بوحمدان و سینا مریدی، دو هافبک دفاعی فولاد خوزستان در این دیدار هستند و جلوتر از آن‌ها احسان پهلوان و سعید واسعی به‌عنوان وینگرهای راست و چپ بازی می‌کنند.

ساسان انصاری مهاجم سایه و روبرتو تورس در راس خط حمله فولاد خوزستان برابر تراکتور به زمین می‌رود و امیدوار است مثل دیدار با پرسپولیس درخشان ظاهر شود.

فولاد خوزستان در دیدار امروز مقابل تراکتور نسبت به مسابقه هفته گذشته برابر پرسپولیس سه تغییر داشته که شهاب گردان، سینا شاه‌عباسی و حمید بوحمدان به ترتیب جانشین کریستوفر نت، مهدی شیری و محمدرضا غبیشاوی شده‌اند.

ترکیب منتخب جواد نکونام مقابل تراکتور به شرح زیر است:

شهاب گردان، عارف آقاسی، سینا شاه‌عباسی، محمدامین حزباوی، سعید آقایی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، احسان پهلوان، سعید واسعی، ساسان انصاری و روبرتو تورس

دیدگاه‌ها