کد خبر : 1868146 | 13 بهمن 1401 ساعت 10:05 | 15K بازدید | 12 دیدگاه

سپاهان و عنوانی که از گل‌گهر ربود

مصاف سپاهان – گل‌گهر 5 گل داشت و موقعیت گل‌های متعدد که در نهایت با نتیجه 4-1 به سود تیم میزبان به پایان رسید.

سپاهان و عنوانی که از گل‌گهر ربود

به گزارش "ورزش سه"، انتظار بازی پر گل در این مسابقه کاملا طبیعی بود، چرا که سپاهان و گل‌گهر با 24 گل زده تهاجمی‌ترین تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شدند. در نهایت سپاهان با 4 گلی که در این بازی به ثمر رساند 28 گله شد و شمار گل‌های تیم گل‌گهر هم به عدد 25 رسید. حال سپاهان با 28 گل زده به تنهایی تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر به حساب می‌آید و معدل گل زده این تیم در هر بازی 1.55 به حساب می‌آید.

دراین جدال تیم گل‌گهر هم به مانند تیم میزبان ارائه‌گر بازی تهاجمی بود و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد. حتی در نیمه نخست و در حالی که چنین نتیجه‌ای به ثبت نرسیده بود، گل‌گهر می‌توانست روی ضربه سید محمد حسینی گل نخست بازی را به ثمر برساند، اما سیوهای خوب پیام نیازمند در درون دروازه اجازه چنین موقعیتی را به گل‌گهر نداد و در نهایت این تیم سپاهان بود که در موقعیت طلبی، بهتر عمل کرد و با 4 گل برتری خود را به تیم سپاهان دیکته کرد. سپاهان در این بازی زمانی که در دفاع توپ‌گیری می‌کرد، با سرعت دادن به بازی بارها و بارها صاحب موقعیت روی دروازه گل‌گهر می‌شد و این نشان داد زمانی که گل‌گهر در حمله توپ را از دست می‌دهد، در بازگشت به دفاع آسیب پذیر است.

1797288

سپاهان – گل گهر و 5 گل در مصاف تیم‌های مدعی قهرمانی و تهاجمی‌ترین تیم‌های لیگ برتر. این طبیعی بود و این همان فوتبالی است که لیگ برتر و تماشاگران بدان نیازمندند.

دیدگاه‌ها