کد خبر : 1868170 | 13 بهمن 1401 ساعت 11:55 | 35.9K بازدید | 23 دیدگاه

خاویر تباس:

فقط رئال مادرید می‌تواند امباپه و هالند را بخرد

خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که تنها باشگاهی که در اسپانیا توانایی خرید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را دارد رئال مادرید است.

فقط رئال مادرید می‌تواند امباپه و هالند را بخرد

به گزارش "ورزش سه"، بحث حضور هالند و امباپه در فوتبال اسپانیا همچنان ادامه دارد. این در حالی است که این دو بازیکن تابستان گذشته مسیر دیگری را انتخاب کردند. 
بسیاری تصور می‌کردند که کار انتقال امباپه به رئال مادرید تمام شده است اما این ستاره فرانسوی تصمیم گرفت قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند و همچنان به حضورش در پاری سن ژرمن ادامه دهد.
از سوی دیگر، هالند نیز مورد توجه رئال و بارسلونا بود و هر دو شرایط این بازیکن را زیر نظر داشتند و حتی مذاکراتی هم برای به خدمت گرفتن او انجام دادند که در نهایت موفقیت‌‎آمیز نبود و این ستاره نروژی ترجیح داد راهی منچسترسیتی شود. 

1790359

با این حال، صحبت از حضور این دو بازیکن در فوتبال اسپانیا همچنان ادامه دارد و حالا رییس لالیگا اظهارنظر جالبی را درباره شرایط مالی دو باشگاه بارسا و رئال مطرح کرده است. 
تباس در پاسخ به سوالی درباره احتمال انتقال هالند و امباپه به لالیگا به الچیرینگیتو گفت: «اگر هالند و امباپه زمانی بخواهند به اسپانیا بیایند، تنها رئال مادرید است که توانایی به خدمت گرفتن آنها را دارد.»
به نظر می‌رسد که معضلات و شرایط مالی دشوار بارسا باعث شده که رییس لالیگا این باشگاه را تا چند سال آینده در جایگاهی که بتواند بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرد نبیند. 

دیدگاه‌ها