کد خبر : 1868214 | 13 بهمن 1401 ساعت 16:10 | 69.7K بازدید | 15 دیدگاه

خرید جدید منچستر، اریک کانتونا شد (عکس)

مارسل سابیتزر که به صورت قرضی به منچستریونایتد پیوسته، در اولین تصویر خود با پیراهن شیاطین سرخ، ژستی شبیه به اریک کانتونا گرفت.

خرید جدید منچستر، اریک کانتونا شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت کریستین اریکسن که مانع از حضور این بازیکن در ترکیب یونایتد تا سه ماه آینده خواهد شد، باعث شد که مدیران و اعضای کادر فنی این تیم به فکر جذب یک هافبک باشند. 

1797537

گزینه‌های متفاوتی از ایسکو تا یانیک کاراسکو به این باشگاه پیشنهاد شد، اما آن‌ها در نهایت ترجیح دادند که سابیتزر را با قراردادی قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرند. گفته می‌شود که هیچ بند خریدی برای تابستان آینده در این قرارداد گنجانده نشده است. 

1797535

سابیتزر امروز رسما قراردادش را امضا کرد و انتشار اولین تصاویر او با پیراهن شیاطین سرخ نیز نکته جالبی داشت. در یکی از این تصاویر او ژستی شبیه به اریک کانتونا، شماره 7 افسانه ای یونایتد، گرفته است. او با بالادادن یقه به نوعی از اسطوره شیاطین سرخ تقلید کرد.

1797536

اریک تن هاخ، مربی یونایتد، در مورد دلیل جذب سابیتزر گفت:«او را از سالزبورگ می شناسم و به خصوص بازی هایش در لایپزیش را تعقیب می کردم. مارسل در لایپزیش فوق العاده بود و انتظار دارم همان بازی ها را برای ما تکرار کند. معتقدم او بازیکنی متعهد و باکیفیت است و در بهترین سن فوتبالی قرار دارد. اطمینان دارم که سابیتزر از این فرصت به بهترین شکل استفاده خواهد کرد و نمایشی قدرتمندانه برای یونایتد ارائه خواهد داد.»

دیدگاه‌ها