کد خبر : 1868241 | 13 بهمن 1401 ساعت 19:59 | 61.5K بازدید | 22 دیدگاه

یک ایرانی دیگر در سوپرلیگ ترکیه

رسمی/ علی قلی‌زاده به کاسیم‌پاشا پیوست

علی قلی‌زاده، وینگر ملی‌پوش و سابق تیم شارلروا، با عقد قرارداد رسمی به کاسیم‌پاشا پیوست.

رسمی/ علی قلی‌زاده به کاسیم‌پاشا پیوست

به گزارش "ورزش سه"، از چند روز پیش، گمانه‌زنی و شایعه در مورد انتقال علی‌ قلی‌زاده به کاسیم‌پاشا بالا گرفته بود و سرانجام روز گذشته مشخص شد که ستاره ملی‌پوش ایرانی از بلژیک به ترکیه نقل مکان خواهد کرد تا فوتبال خود را در تیمی از سوپرلیگ ترکیه ادامه دهد.

باشگاه کاسیم‌پاشا دقایقی قبل در یک توییت با الصاق چهار تصویر از علی‌ قلی‌زاده نوشت که او جدیدترین خرید این باشگاه است و بعد از بررسی تست‌های پزشکی با این تیم قرارداد رسمی امضا کرده است.

البته در خبر مربوط به انتقال او، اشاره به زمان حضورش در کاسیم‌پاشا نشده؛ اما ترانسفرمارکت اعلام کرده که این بازیکن به‌صورت قرضی و تا پایان فصل پیراهن کاسیم‌پاشا را بر تن می‌کند.

1797591

کاسیم‌پاشا تیمی است معروف در لیگ فوتبال ترکیه که در رتبه سیزدهم جدول 20 تیمی این لیگ جای گرفته و این فصل وضعیت چندان خوبی ندارد و با خرید قلی‌زاده، آن‌ها امیدوارند وضعیتی بهتری را از نظر تهاجمی تجربه کنند.

قلی‌زاده این فصل در 20 بازی برای شارلروا یک پاس و یک پاس گل از خود ثبت کرده و حالا باید دید در سوپرلیگ ترکیه چه خواهد کرد.

1797592
قلی‌زاده پنج و نیم فصل در ژوپیر لیگ حضور داشت و حالا بعد از مدت طولانی حضور در بلژیک، به لیگ دیگری در اروپا منتقل می‌شود.

هدایت کاسیم‌پاشا برعهده شنول جان، سرمربی 39 ساله بلغاری‌تبار است که یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال  ترکیه به حساب می‌آید و البته در تجربه کار با کاسیم‌پاشا نتوانسته عملکرد چندان خوبی داشته باشد.

انتقال قرضی قلی‌زاده به کاسیم‌پاشا در حالی اتفاق افتاده که علی کریمی و مجید حسینی، دو ایرانی دیگر شاغل در سوپرلیگ هستند که پیراهن کایسری‌اسپور را بر تن دارند.

1797594
قلی‌زاده 26ساله بعد از پایان قرارداد قرضی با کاسیم پاشا، یک فصل دیگر با شارلروا قرارداد دارد.
1797619
کاسیم پاشا تیمی است که از نظر مکانی در منطقه اروپایی استانبول واقع شده و البته همیشه زیر سایه سه قدرت بزرگ فوتبال این شهر قرار داشته است.

دیدگاه‌ها