کد خبر : 1868266 | 13 بهمن 1401 ساعت 22:21 | 91.6K بازدید | 126 دیدگاه

بازگشت مدافع جنجالی به اصفهان برای قهرمانی

فوری و رسمی: سیاوش یزدانی تا 1404 با سپاهان!

سیاوش یزدانی با عقد قراردادی دو سال و نیمه به سپاهان پیوست.

فوری و رسمی: سیاوش یزدانی تا 1404 با سپاهان!

به گزارش "ورزش سه" باشگاه سپاهان پس از مذاکرات هیئت مدیره و مدیرعامل و با نظر ژوزه مورایس و اعضای کادر فنی، سیاوش یزدانی، مدافع بلندقامت فوتبال کشورمان، را با عقد قراردادی تا سال ۱۴۰۴ به خدمت گرفت.

یزدانی پیش از این و در بین سال‌های ۹۶ تا ۹۸ به مدت دو فصل سابقه حضور در سپاهان و کسب یک عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر با این تیم را در کارنامه دارد.

به این ترتیب، مدافع استقلال که پروسه فسخ قراردادش با این تیم جنجالی شد و در نهایت کار به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون برای روشن شدن تکلیف قراردادش کشید، تا پایان مدت زمان قرارداد ژوزه مورایس، با تیم سپاهان قرارداد بست تا بعد از تمدید قرارداد نورافکن، دومین قرارداد بلندمدت سپاهانی‌ها را به خودش اختصاص دهد.

1797660

سیاوش که پس از پایان دوران سربازی دوباره به استقلال بازگشته و تا پایان لیگ بیست‌وسوم با این تیم قرارداد داشت، سرانجام پس از اختلاف نظر با ساپینتو و اعلام عدم نیاز از سوی او، به سپاهان پیوست تا بار دیگر زیر نظر یک سرمربی پرتغالی که از اتفاق در نقطه عکس سرمربی استقلال، به او و عملکرد فنی‌اش اعتقاد کامل دارد، به فوتبالش ادامه دهد.

با این حساب، طلایی‌پوشان اصفهانی در کنار محمد دانشگر و نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی را هم در اسکواد خود به عنوان مدافع میانی در اختیار خواهند داشت.

یزدانی که فصل گذشته در نیم‌فصل اول در کنار محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند خط دفاع طلایی استقلال را تشکیل داده بود، در شرایطی به سپاهان پیوست که بعد از اعزام به خدمت تا مقطع بعد از جام جهانی، فرصت حضور در بازی رسمی را پیدا نکرده بود، اما با رسیدن به مرز آمادگی حتی در اصفهان برابر سپاهان با بازوبند کاپیتانی استقلال به میدان آمد، اما در نهایت اتفاقات این بازی مزید بر علت شد تا این مدافع باکیفیت فوتبال ایران از جمع آبی‌های پایتخت جدا شود و راهی تیمی شود که مدیرانش جذب او را با تیتر "سیاوش به خانه بازگشت" روی خروجی سایت رسمی خود بردند.

1797668

حالا یزدانی که تمجید مورایس در دو نشست خبری پس از مسابقه برابر نساجی و استقلال را هم به همراه داشت، احتمالا به همراه دوست صمیمی خود، محمد دانشگر، زوج قلب دفاع سپاهان را تشکیل خواهد داد.

دیدگاه‌ها