کد خبر : 1868312 | 14 بهمن 1401 ساعت 12:35 | 13.2K بازدید | 3 دیدگاه

پرداخت سهم سرخابی‌ها از VAR توسط دولت

قنبرزاده، نایب‌رییس دوم فدراسیون فوتبال، در گفتگوی تلفنی با برنامه ورزشگاه حامل خبری خوش برای سرخابی‌های پایتخت بود.

پرداخت سهم سرخابی‌ها از VAR توسط دولت

به گزارش "ورزش سه" در روزهایی که هزینه بالای تجهیز ورزشگاه‌ها به فناوری وی‌ای‌آر به دغدغه‌ای جدی تبدیل شده، منصور قنبرزاده، نایب‌رییس دوم فدراسیون فوتبال، خیال باشگاه‌های سرخابی پایتخت را از پرداخت این هزینه راحت کرد.

قنبرزاده در گفتگوی تلفنی با برنامه ورزشگاه گفت: "مبحث اصلی بحث ورزشگاه‌هاست که باید تجهیز بشوند برای VAR. ما دو نوع ورزشگاه داریم که یکی خصوصی و یکی دولتی است. ورزشگاه‌های دولتی را در مجلس جلسه‌ای پیرامون تجهیز آن داشتیم که متعاقب آن رییس فراکسیون ورزش هم یک ماموریتی به من داد که ورزشگاه‌های دولتی نظیر آزادی، غدیر اهواز، گیلان، مازندران، مشهد، کرج و ... را برآورد مالی دقیق کنیم و فراکسیون ورزش به کمیسیون تلفیق بدهد و تلاش می‌کنند موافقتی بگیرند تا در سرجمع بودجه وزارت ورزش به عنوان یک پیوست بودجه قرار بگیرد و ملزم به پرداخت آن در همین زمینه شود."

قنبرزاده در ادامه گفت: "ورزشگاه‌هایی که اجاره می‌شوند، پول آن پرداخت شده است. خب وقتی VAR باشد، ورزشگاه هم مبلغی روی اجاره آن می‌کشد. غیر از این هم راهی ندارد. به هرحال این جزو بودجه‌های سرمایه‌ای است و اماکنی که برای تجهیز به این فناوری هزینه می‌کنند، از طریق اجاره آن در یک مدت زمان کوتاهی آن هزینه را درمی‌آورند. چون الان هم استقلال و پرسپولیس به شرکت توسعه و تجهیز اجاره می‌دهند."

دیدگاه‌ها