کد خبر : 1868359 | 14 بهمن 1401 ساعت 17:01 | 29.3K بازدید | 21 دیدگاه

چطور این همه خرید کردند؟

کلوپ: در مورد چلسی بدون وکیلم حرف نمی‌زنم!

یورگن کلوپ در واکنش به هزینه بالای چلسی در انتقالات زمستانی گفت که چنین چیزی را درک نمی کند و بدون وکیلش در این مورد صحبت نخواهد کرد.

کلوپ: در مورد چلسی بدون وکیلم حرف نمی‌زنم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از 19 بازی در رده نازل نهم قرار دارد و با 21 امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال صدرنشین، شانسی برای قهرمانی لیگ برتر ندارد. قرمزها با شکست از برایتون از جام حذفی نیز کنار رفتند و حالا تنها در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارند. قرمزها در یک هشتم نهایی باید به مصاف رئال بروند.

1797931

لیورپول فردا در زمین ولورهمپتون بازی دارد و یورگن کلوپ در نشست خبری این بازی گفت:«به خوبی ولورهمپتون را می شناسیم و آنها نیز از ما شناخت خوبی دارند. در جام حذفی دو بار برابر آنها قرار گرفتیم و در نهایت صعود کردیم. انتظار ندارم بازی فردا نیز چندان متفاوت باشد. قطعا تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت و باید سعی کنیم برنده از زمین خارج شویم. ما به شدت نیاز به این سه امتیاز داریم.»

هزینه 300 میلیون یورویی چلسی در نقل و انتقالات:«این بخش از قضیه نقل و انتقالات را درک نمی کنم و ترجیح می دهم بدون وکیلم صحبت نکنم. صحبت از ارقامی بالاست و تبریک به چلسی بابت جذب چند بازیکن واقعا خوب و باکیفیت ولی واقعیت این است که نمی دانم و درک نمی کنم چطور این همه برای خرید بازیکن هزینه کردند و اصلا آیا چنین چیزی ممکن است؟ طبعا من نباید در این مورد توضیح بدهم.»

1797138

افت عجیب محمد صلاح:«صلاح اعتماد به نفسش را از دست نداده و این برای هر مهاجمی پیش می آید. او الان در بهترین فرم خودش نیست و کافی است مدتی گلزنی نکنید تا تردیدها نسبت به شما بیشتر شوند. صلاح انگیزه و اطمینان بالایی دارد و تا همین حالا هم رکوردهای زیادی را شکسته است.»

دیدارهای سخت برابر اورتون، رئال و نیوکسل:«ابدا در مورد تقویم بازی ها نگران نیستم. باید از زمانی که داریم برای پیشرفت سطح بازی خودمان استفاده کنیم تا بتوانیم فوتبالی که دوست داریم را بازی کنیم.»

مصدومان لیورپول:«به طور کلی، شرایط بهتر شده است. دیوگو ژوتا این هفته یک جلسه کامل با تیم تمرین کرد. من فکر می کنم او هفته آینده به تمرینات گروهی باز خواهد گشت. بابی فیرمینو به بازگشت نزدیک تر می شود. لوئیز دیاز اکنون در حال دویدن است و هنوز چند هفته طول می کشد که برگردد. کوناته فعلا شرایط تمرین ندارد و ویرژیل فن دایک هم به بازگشت نزدیک تر می شود، اما برای بازی فردا آماده نیست.»

دیدگاه‌ها