کد خبر : 1868369 | 14 بهمن 1401 ساعت 17:58 | 23.3K بازدید | 6 دیدگاه

فکر کنم برابر ما بازی کند

ناگلزمان: بیانیه PSG در مورد امباپه مبهم بود

یولیان ناگلزمان معتقد است بر خلاف آنچه ادعا شده، مصدومیت کیلیان امباپه جدی نیست و او به بازی رفت برابر بایرن خواهد رسید.

ناگلزمان: بیانیه PSG در مورد امباپه مبهم بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن که با یک امتیاز بیشتر از یونیون برلین صدرنشین بوندسلیگاست، یکشنبه در زمین ولفسبورگ به میدان خواهد رفت. ولفسبورگ در رده هفتم قرار دارد و قطعا حریف ساده‌ای نخواهد بود.

1797957

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در نشست خبری این بازی گفت: «ولفسبورگ زیبا و روان بازی می‌کند و به خصوص در کارهای تهاجمی عملکردی عالی دارند. گل‌های زیادی می‌زنند و مهاجمان سریعی دارند. در بازی برابر این تیم باید بسیار مراقب ضدحملات باشیم. باید با گرفتن سرعت تیمی ولفسبورگ، بازی خودمان را تحمیل کنیم.»

مصدومان بایرن: «زانوی گروانبرخ مشکل پیدا کرده و درد دارد. مشکلش جدی نیست ولی در تمرین فردا وضعیت او با دقت بررسی خواهد شد. اوپامکانو از فردا به تمرین برمی گردد و یکشنبه در دسترس است. چوپوموتینگ هم مشکل گوارشی دارد ولی انتظار دارم برابر ولفسبورگ بازی کند. سادیو مانه هم فعلا با تیم نیست و بعید می‌دانم به بازی رفت برابر پی‌اس‌جی هم برسد.»

1797566

مصدومیت سه هفته‌ای امباپه: «نظر من را بخواهید، فکر نمی‌کنم او این بازی را از دست بدهد. بیانیه پی‌اس‌جی واضح نبود و فکر می‌کنم برابر ما بازی کند.»

فشار زیاد هدایت بایرن: «واضح است اگر اوضاع خوب پیش نرود، به عنوان مربی مسئول هستم. پیروزی برابر ماینتس، برای ما حیاتی بود و فشارها از روی تیم برداشته شد. ما بهترین تیم آلمان هستیم ولی باید هر هفته این را در زمین ثابت کنیم.»

سانه چه زمانی بر می‌گردد؟ «انتظار دارم سانه اواسط یا اواخر ماه فوریه به میادین باز گردد. او قطعا برابر پی‌اس‌جی غایب است، اما شرایطش بهتر شده و امیدوارم در هفته پایانی فوریه مهیای بازی شود.»

دیدگاه‌ها