کد خبر : 1868425 | 14 بهمن 1401 ساعت 22:58 | 8.6K بازدید | 3 دیدگاه

نادری بیرون رفت، آلتای باخت

آلتای اسپور در حضور ۸۸ دقیقه‌ای بازیکن ایرانی خود مقابل آدانا اسپور شکست خورد.

نادری بیرون رفت، آلتای باخت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ یک ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور که محمد نادری را مثل همیشه در ترکیب داشت و به‌عنوان وینگ‌بک چپ از او بهره می‌برد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه آلسانچاک مصطفی دنیزلی مقابل تیم رده دوازدهمی آدانا اسپور قرار گرفت.

یاران نادری که طی چهار مسابقه پیاپی شکست خورده و در دیدار اخیرشان به تساوی رسیده بودند، امشب هم در آستانه کسب یک امتیاز خانگی مقابل آدانا اسپور قرار داشتند ولی باز هم در لحظات پایانی مغلوب شدند.

1798062

تیم فوتبال آلتای اسپور در حالی که محمد نادری را از دقیقه ۸۸ در ترکیب خود نمی‌دید و این بازیکن تعویض شده بود، در دقیقه ۳+۹۰ دروازه خود را باز شده دید و در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

یاران نادری با شکست یک بر صفر در مسابقه امشب مقابل آدانا اسپور که دهمین باخت فصل آن‌ها بود، ۱۹ امتیازی و در جایگاه سیزدهم جدول لیگ یک ترکیه ماندند که در صورت تساوی یا برتری دو تیمِ پایین‌تر از آن‌ها، این رتبه پایین می‌آید.

محمد نادری، بازیکن چپ‌ پای آلتای اسپور که برای چهارمین دیدار پیاپی در ترکیب تیمش قرار گرفته بود، امشب با حضور ۸۸ دقیقه‌ای مقابل آدانا اسپور نوزدهمین بازی فصل خود را در لیگ یک ترکیه انجام داد.

دیدگاه‌ها