کد خبر : 1868429 | 14 بهمن 1401 ساعت 23:31 | 67.3K بازدید | 22 دیدگاه

سابیتزر: مشتاقانه منتظر بازی برای یونایتد هستم

اولین اظهارات آچار فرانسه جدید تن‌ هاخ

سابیتزر از اشتیاق بالای خود برای حضور در ترکیب منچستریونایتد و بازی کردن زیر نظر تن هاخ خبر داد.

اولین اظهارات آچار فرانسه جدید تن‌ هاخ

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مشخص شد کریستین اریکسن به مدت چند ماه قادر به همراهی منچستریونایتد نخواهد بود، سران این باشگاه انگلیسی تلاش خود را برای جذب جانشین برای او در اندک فرصت باقی مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی شروع کردند. مارسل سابیتزر، هافبک اتریشی بایرن مونیخ گزینه نهایی شیاطین سرخ برای پر کردن جای خالی ستاره دانمارکی بود.

سابیتزر که نتوانست درخشش دوران حضورش در لایپزیش را با لباس بایرن مونیخ تکرار کند، امیدوار است تا بتواند زیر نظر اریک تن هاخ به روزهای خوب گذشته برگردد. او که به صورت قرضی و تا پایان فصل 23-2022 راهی اولدترافورد شده، نسبت به سبک بازی ارائه شده توسط تن هاخ ابراز علاقه کرد.

خرید دقیقه نودی یونایتد در نقل و انتقالات زمستانی که روز جمعه اولین تمرین خود را با هم‌تیمی‌های جدید خود انجام داد، با ابراز خوشحالی از انتقال قرضی‌اش به منچستر گفت: "از حضور در منچستریونایتد خوشحال هستم. با همه توان در تمرینات حضور پیدا خواهم کرد تا بهترین نمایش را برای یونایتد ارائه کنم. من برای انجام این کار، این جا هستم."

سابیتزر که امیدوار است برخلاف ناگلزمان، بتواند نظر مثبت تن هاخ را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کند، با تمجید از سبک بازی این مربی هلندی افزود: "من سبک مربیگری و شیوه بازی تیم تن هاخ را دوست دارم. او مربی بسیار خوبی است و من مشتاقانه منتظر بازی زیر نظر این مربی و با پیراهن منچستریونایتد هستم."

سابیتزر هافبکی با قابلیت بازی در چند پست میانی است و به نظر می‌رسد اریک تن‌ هاخ بلافاصله از او در خط میانی تیمش در کنار کاسمیرو استفاده کند، اما علاوه بر بازی به عنوان هافبک دفاعی، این بازیکن اتریشی می‌تواند جلوتر به عنوان مهاجم یا به عنوان وینگر مورد استفاده قرار بگیرد.

1798066

دیدگاه‌ها