کد خبر : 1868534 | 16 بهمن 1401 ساعت 06:08 | 30.8K بازدید | 19 دیدگاه

پورحمیدی طاقت گل ناحق را ندارد...

آخرین واکنش شاگرد اول کلاس مهدی رحمتی: گریه!

دروازه‌بان آلومینیوم معتقد است سه گل به ناحق وارد دروازه او شده و صحیح نبوده است.

 آخرین واکنش شاگرد اول کلاس مهدی رحمتی: گریه!

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی درحالی سومین سال حضورش در آلومینیوم اراک را سپری می‌کند که نسبت به دو فصل اخیر در آستانه ثبت تعداد کلین‌‌شیت بیشتری قرار دارد و تاکنون توانسته ۱۱بار دروازه خود را در ۱۸ مسابقه بسته نگه دارد و عملکرد خوبی داشته باشد که این روند را برابر پرسپولیس هم ادامه داد.

پورحمیدی درخصوص تساوی اخیرشان مقابل پرسپولیس عنوان کرد: "تیم ما کاملاً سوار بر بازی بود و می‌دانستیم از این مسابقه، چه چیزی می‌خواهیم. اصلاً به دنبال مساوی هم نبودیم و روی برد در این دیدار برنامه داشتیم که متاسفانه زحمات بچه‌ها تبدیل به گل نشد ولی با این وجود گرفتن یک امتیاز در ورزشگاه آزادی هم اهمیت دارد."

1798272

او ادامه داد: "تا قبل از اینکه آن اتفاقات و حواشی رخ بدهد و پرسپولیس ۱۰نفره شود، تیم ما برتری داشت و می‌توانست به گل برسد، اما در نیمه دوم نمی‌دانم جو بازی چطور شد که نتوانستیم همان روند را ادامه دهیم، اما همان‌طور که گفتم گرفتن مساوی از پرسپولیس آن هم مقابل تماشاگرانش ارزشمند است."

دروازه‌بان آلومینیوم درخصوص کلین‌‌شیت مقابل پرسپولیس و دفع دو ضربه بازیکنان این تیم عنوان کرد: "غیر از دفع توپ در شوت‌های عالیشاه و آل‌کثیر نمی‌توانستم کاری انجام دهم و خوشبختانه توانستم در گرفتن امتیاز برای تیمم مثمر ثمر باشم. کلین‌‌شیت هم فقط برای من نیست و مرتبط به کل بچه‌های تیم می‌شود و خوشحالم این اتفاق برای من افتاد."

پورحمیدی درخصوص اینکه رقابت تنگاتنگی با بیرانوند در تعداد کلین‌شیت در این فصل دارد، پیرامون اخراج گلر پرسپولیس مقابل آلومینیوم ابراز کرد: "مطمئنم اگر اخراج نمی‌شد، گل می‌خورد (با خنده) چون تیم ما تا قبل از آن اتفاق مدام حمله می‌کرد و روی گلزنی برنامه داشت و اطمینان دارم این اتفاق هم می‌افتاد. این حرفم مرتبط به پرسپولیس یا دروازه‌بان آن‌ها نمی‌شود و فقط راجع‌به عملکرد تیم خودمان می‌گویم چون همه تیم ذهنیت برد برای این بازی داشتند."

1798273

او درخصوص اینکه یک هفته پیش از دیدار با پرسپولیس در زمان دریافت گل مقابل صنعت نفت از شدت ناراحتی در زمین گریه می‌کرد، گفت: "بله، گریه کردم. نه فقط آن بازی، هر وقت یک گل به ناحق بخورم، همین اتفاق می‌افتد. من مقابل صنعت نفت یک پنالتی گرفتم ولی چند دقیقه بعد بازیکن حریف با دست توپ را وارد دروازه کرد که داور به اشتباه آن گل را صحیح گرفت. حق نداشتم ناراحت باشم؟"

دروازه‌بان آلومینیوم اضافه کرد: "نه فقط در بازی با صنعت نفت گل ناحق خوردم و خطای هند بازیکن حریف گرفته نشد، بلکه در دو دیدار پیش از آن برابر فولاد و هوادار، گل‌های نادرست وارد دروازه‌ام شد. مقابل فولاد، گل در شرایط آفساید زده شد و برابر هوادار هم آن خطا، پنالتی نبود. همین اتفاقات که پشت سر هم افتاد، کاری کرد که الآن به جای ۱۴ کلین‌شیت، ۱۱ کلین‌شیت داشته باشم."

1798274

پورحمیدی در مورد کار با سیدمهدی رحمتی و اشکان نامداری گفت: :کار با آقا سید واقعاً باعث افتخارم است. بارها گفته‌ام ایشان بهترین گلر دو دهه اخیر فوتبال ایران بودند و حالا هم زیر نظرشان مسائل زیادی از نظر تاکتیکی و اخلاقی یاد می‌گیرم. از طرف دیگر آقا اشکان (نامداری) هم واقعاً برای من زحمت می‌کشیدند و تمریناتشان کاری کرده همیشه سرحال بمانم و روز به روز پیشرفت کنم و واقعاً ممنونشان هستم."

او درخصوص دیدار پیش روی آلومینیوم مقابل مس رفسنجان که کمترین آمار گل خورده لیگ برتر را دارد، عنوان کرد: "مطمئناً یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل را داریم و نباید تصور کنیم در خانه می‌توانیم راحت برنده شویم. باید زحمت بکشیم و تلاش کنیم و همه توانمان را بگذاریم تا یک برد دیگر تقدیم مردم اراک و هواداران آلومینیوم کنیم."

دیدگاه‌ها