کد خبر : 1868562 | 15 بهمن 1401 ساعت 22:00 | 47K بازدید | 34 دیدگاه

کنایه مظلومی به سعادتمند

واکنش رسمی استقلال به شایعه برکناری فتح‌الله‌زاده

رسانه باشگاه استقلال با انتشار مصاحبه ای از دو عضو هیئت مدیره خود، شایعات جدایی علی فتح‌الله‌زاده را تکذیب کرد.

واکنش رسمی استقلال به شایعه برکناری فتح‌الله‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد مدیریت باشگاه استقلال در بازار نقل و انتقالات نتوانسته رضایت هواداران را به دست بیاورد و در شرایطی که علی فتح‌الله‌زاده از وعده جذب 2 بازیکن بزرگ خارجی که چند روز بعد به یک هافبک کاهش پیدا کرد، خبر داده بود، اما استقلال هنوز تنها تیم لیگ برتر است که نتوانسته است در بازار زمستانی بازیکنی را جذب کند.

به همین علت، در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال برکناری علی فتح‌الله‌زاده از سمت مدیرعاملی استقلال منتشر شد. جالب این است که در این زمینه اسامی آشنایی همچون احمد سعادتمند نیز منتشر شده بود و اخباری درباره بازگشت این مدیر به صندلی ریاست باشگاه مخابره شد.

در این شایعات عنوان شده بود که اعضای هیئت مدیره باشگاه، خواهان جدایی مدیرعامل هستند و حالا باشگاه استقلال نقل قول هایی از سوی 2 عضوی هیئت مدیره را منتشر کرده که آنها جدایی فتح‌الله‌زاده را تکذیب کرده اند.

پرویز مظلومی با تکذیب جدایی مدیرعامل آبی ها، گفت: فتح‌الله‌زاده برای استقلال زحمات زیادی کشیده است، او باشگاه استقلال را با کوهی از مشکلات تحویل گرفت و در این مدت اقدامات مهمی انجام داده است، ما وی را به زور در استقلال نگه داشته‌ایم.

نکته جالب در میان صحبت های مظلومی، نیش و کنایه ای است که او به برخی از مدیران سابق زده که در روزهای اخیر نامشان برای بازگشت به باشگاه مطرح شده است. مظلومی در این خصوص نیز اضافه کرد: آقایان که از استقلال رفته‌اند دست از سر تیم بر نمی‌دارند و می‌خواهند کم‌کاری‌های خود را با این شایعات جبران کنند.

حجت کریمی نیز که عصر امروز و در گفتگو با ورزش سه از ماندن فتح‌الله‌زاده خبر داده بود، در صحبت هایش اظهار داشت: هیات مدیره استقلال تمام قد پشت دکتر فتح‌الله‌زاده هستند و او از زمانی که به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب شده زحمات زیادی برای باشگاه کشیده است. شرایط استقلال سخت بود اما به هر حال آقای فتح‌الله‌زاده از بدو ورود خود در استقلال تلاش زیادی انجام دادند و هیئت مدیره هم از ایشان حمایت خواهند داشت.

کریمی در پایان گفت: شرایط استقلال الان خوب است اما عده‌ای با خط دهی در فضای مجازی به دنبال حاشیه سازی برای تیم ما هستند. در حالی که استقلال با دو برد متوالی و کم شدن فاصله امتیازی شرایط خوبی را تجربه می کند و قطعا با حمایت همه هواداران و در آرامش به کار خود ادامه می دهد تا به امید خدا به صدر جدول برسد.

دیدگاه‌ها