کد خبر : 1868571 | 15 بهمن 1401 ساعت 22:47 | 19K بازدید | 9 دیدگاه

دبل خریبین را سومه تکمیل کرد

شب مهاجمان افسانه‌ای سوریه در امارات و قطر

تیم فوتبال العربی موفق شد با هت‌تریک عمر السومة، از سد الریان عبور کند.

شب مهاجمان افسانه‌ای سوریه در امارات و قطر

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم جاسم‌ بن حمد، ورزشگاه اختصاصی السد میزبان دربی دوحه میان تیم‌های العربی و الریان بود. دیداری که از هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر برگزار شد و سفیدپوشان العربی با هت‌تریک عمر السومة، برنده از زمین خارج شدند.

گل نخست بازی در دقیقه 34 به ثمر رسید. ارسال رافینیا آلکانترا از گوشه منطقه جریمه، روی قوس این محوطه به عمر السومة رسید و در شرایطی که توپ روی هوا بود، این مهاجم سوری بی‌درنگ و با یک شلیک استثنایی با پای چپ، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

این مهاجم کهنه‌کار در دقیقه 52 اختلاف را به عدد 2 رساند. پاس پشت پای رافینیا به حامد اسماعیل رسید و این بازیکن نیز با یک ارسال دقیق، توپ را به دهانه دروازه فرستاد که عمر السومة بالاتر از همه و با یک ضربه سر دیدنی، توپ را به تور دروازه چسباند تا العربی اختلاف را افزایش دهد.

1798383

السومة سرانجام در دقیقه 66 هت‌تریک خود را تکمیل کرد. روی چند پاس تک‌ضرب و دیدنی، یوسف المساکنی با یک پاس در عرض زمینی، توانست مهاجم سوری را مقابل دروازه خالی قرار دهد و عمر السومة نیز به راحتی و با یک ضربه بغل پا، گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

درنهایت نیز العربی با این سه گل، از سد الریان گذشت و با 25 امتیاز، به تعقیب الدحیل ادامه می‌دهد. عمر السومة نیز پس از این هت‌تریک، تعداد گل‌هایش را به عدد هشت رساند و پشت سر مایکل اولونگا 9 گله قرار گرفت.

1798382
عمر سومه با هت‌تریک خود در لباس العربی شب خوب مهاجمان سوری را تکمیل کرد. خریبین هم در لیگ امارات هم امشب دبل کرده بود.

دیدگاه‌ها