کد خبر : 1868623 | 16 بهمن 1401 ساعت 10:50 | 18.3K بازدید | 20 دیدگاه

منوچهری: این افراد چشم دیدن استقلال را ندارند!

سرمربی تیم نونهالان باشگاه استقلال معتقد است قصوری متوجه ارکان این تیم بابت رای کمیته انضباطی نیست.

منوچهری: این افراد چشم دیدن استقلال را ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نونهالان باشگاه استقلال که در رده‌های بالای جدول مسابقات قرار داشت، پس از مواجهه با کسر امتیاز از سوی کمیته استیناف، نزدیک به دوازده رده در جدول رده‌بندی سقوط کرد تا حسابی از کورس قهرمانی جا بماند.

با این حال این تیم در روزهای گذشته صدرنشین جدول رده‌بندی، تیم کیا را شکست داد تا نشان دهد کماکان از قدرت و روحیه لازم برخوردار است.

امین منوچهری، بازیکن سابق استقلال و سرمربی تیم نونهالان این باشگاه بعد از پیروزی تیمش برابر کیا در گفت‌و‌گویی با ورزش سه توضیحی از شرایط تیمش بعد از این اتفاقات داد که در ادامه می‌خوانید؛

منوچهری در ابتدا گفت: "باشگاه استقلال پیگیر تمام کارهاست و مطمئن هستیم که این رای برمی‌گردد. با این حال حفظ روحیه این بازیکنان کار بسیار سختی است. باشگاه استقلال اطمینان دارد که شرایط درست بوده و قصوری از طرف این باشگاه صورت نگرفته است."

مهاجم سابق آبی‌ها که نزد هواداران این باشگاه هم به خاطر علاقه به تیم استقلال محبوبیت بالایی دارد در ادامه گفت: "وظیفه باشگاه و مربی این است که از اداره ثبت احوال و گذرنامه استعلام بگیرد که ما حتی تست تراکم استخوان هم داشتیم. واقعا باشگاه استقلال مرتکب قصوری نشده است."

منوچهری در مورد برد بزرگ تیمش برابر کیا هم گفت: "در هر صورت رقابت در صدر جدول همیشه بین استقلال، کیا و سایپا بود و با بردی که ما دیروز مقابل کیا به دست آوردیم فاصله خود را کم کردیم و می‌توانیم حتی به قهرمانی هم فکر کنیم، اما بعد از اتفاقاتی که افتاد، این بازی برای ما خیلی حیثیتی شده بود که با یک بازی و نتیجه خوب در زمین کیا نشان دادیم حق واقعی بچه‌های ما هست که قهرمان لیگ باشند. بدون بهانه تیم حریف را شکست دادیم و بازی‌ای را بردیم که نشان داد این حواشی واقعی نیست و خیلی‌ها چشم دیدن قهرمانی استقلال را نداشتند و خیلی سخت هست که حالا ببینند استقلالی که سالم کار کرده، قهرمان شود اما نشان دادیم که از لحاظ فنی کار کردیم و از نظر تیمی خیلی تیم‌تر هستیم."

دیدگاه‌ها