کد خبر : 1868662 | 16 بهمن 1401 ساعت 13:58 | 22.1K بازدید | 27 دیدگاه

ساپینتو به هواداران: نگران نباشید، من اینجا هستم!

سرمربی استقلال با صورتی خندان در تمرین امروز استقلال حاضر شد.

ساپینتو به هواداران: نگران نباشید، من اینجا هستم!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی انتخاب ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در برابر پرتاب بطری و اعتراض شدید هواداران مس کرمان هنگام خروج از زمین بازی و رفتن به سمت تونل، نشاندن لبخندی روی لب با دندان‌های آشکار بود، می‌شد پیش‌بینی کرد مرد پرتغالی نیمکت استقلال حالا حالا با این پیروزی سرمست است.

ساپینتو که بعد از جنجال‌های کرمان سکوت در پیش گرفته و پاسخ رسانه‌های کشورش را هم نداده، این روزها ترجیح داده با حاضر شدن در تمرین استقلال با صورتی خندان، با زبان بدن پاسخگوی انتقادات و البته حمایت‌های مختلف باشد.

درحالی که استقلال با دو برد پرگل دوباره کورس قهرمانی برگشته و مدعی قهرمانی محسوب می‌شود و به یمن بازی‌های پیش رو حداقل روی کاغد موقعیت امتیازگیری بهتری نسبت به حریفانش دارد، این آرامش خاطر ساپینتو و بی‌محلی به حواشی پیرامون خود، دلگرمی خاصی به هواداران استقلال می‌دهد.

حالا طرفداران آبی‌پوشان پایتخت که با خصوصیات اخلاقی سرمربی‌شان کنار آمده‌اند، این روزها به هوای نتیجه‌گیری تیم هجومی‌شان حسابی از ساپینتو حمایت می‌کنند و نسبت به آینده تیم خود با این سرمربی خوش‌بین هستند و ساپینتو هم که با ژست‌های جالب توجهش در مقابل سکوهای استقلالی کرمان با تماشاگران استقلال رابطه استثنایی‌ای برقرار کرده، دلخوش به همین حمایت با انگیزه بیشتری در ادامه فصل استقلال را به سمت قهرمانی هدایت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها