کد خبر : 1868671 | 16 بهمن 1401 ساعت 14:38 | 21.5K بازدید | 4 دیدگاه

مهاجم سوری توپ جام جهانی را به خانه بُرد!

عمر السومه، ستاره تیم فوتبال العربی، پس از هت‌تریک مقابل الریان، توپ مسابقه را با خود به خانه برد.

مهاجم سوری توپ جام جهانی را به خانه بُرد!

به گزارش ورزش سه، العربی شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، در مسابقه‌ای که دربی این کشور محسوب می‌شود، مقابل الریان قرار گرفت و با ارائه یک بازی درخشان، موفق شد با سه گل حریف خود را شکست بدهند و با ۲۹ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

این پیروزی در شرایطی برای العربی رقم خورد که عمر السومه سوری، سه گل را در دقایق 34، 58 و 63 وارد دروازه الریان کرد تا به ستاره این مسابقه تبدیل بشود.

العربی در اکثر دقایق این مسابقه، تیم برتر میدان بود و در نیمه اول روی ابتکار عمل عمر السومه به گل رسید و پس از آن هم به راحتی تک گل خود را حفظ کرد تا با پیروزی به رختکن برود. در نیمه دوم هم برتری العربی ادامه داشت و السومه موفق شد با به ثمر رساندن دو گل دیگر، خیال تیمش را از پیروزی در این دیدار راحت کند.

1798554

السومه که در تمام مسابقات العربی در این فصل حضور داشته، با هت‌تریک در این دیدار، ۱۰ گله شد‌. او پس از پایان بازی با الریان اظهار داشت: ما به یک پیروزی مهم دست یافتیم تا باخت در دو دیدار اخیر را جبران کنیم. ما باید به روند خوب خودمان برمی‌گشتیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

او در مورد هت‌تریک در این دیدار گفت: هت‌تریک من، حاصل تلاش هم‌تیمی‌هایم است و از این بابت، از آنها تشکر می‌کنم. در نهایت پیروزی مهم است و اینکه کدام بازیکن گلزنی می‌کند، اهمیتی ندارد.

نکته جالب اینکه این ستاره سوری شاغل در فوتبال قطر، پس از هت‌تریک مقابل الریان، از داور مسابقه درخواست کرد تا توپ مسابقه را امضا کند و سپس آن را با خود به خانه برد.

1798555

السومه همچنین ویدئویی را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرد که در آن، توپ دیدار العربی و الریان و همچنین کفشی را که با آن هت‌تریک کرده، در قفسه‌ای قرار می‌دهد تا به این شکل نشان بدهد گلزنی در این مسابقه تا چه حد برای او مهم بوده است.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که مسابقات لیگ ستارگان قطر، پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۲، با توپ‌هایی که در جام جهانی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها