کد خبر : 1868699 | 16 بهمن 1401 ساعت 16:27 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

لژیونرها؛

ماشین امتیازگیری ایرانی برای بردن کافی نبود

تورشاد در حضور بردیا سعادت یک شکست دیگر را متحمل شد.

ماشین امتیازگیری ایرانی برای بردن کافی نبود

به گزارش "ورزش سه"، بردیا سعادت یکی از سه لژیونر والیبال ایران در این فصل از رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه به حساب می‌آید. سعادت بعد از چند فصل پر فراز و نشیب به نظر می‌رسد حالا یک انتخاب درست انجام داده و در تیم ترکیه‌ای تورشاد روزهای آرام و خوبی را سپری می‌کند.

بردیا سعادت یکی از بهترین بازیکنان سوپرلیگ ترکیه در هفته‌های اخیر بود و تیمش نیز نتایجی فراتر از حد انتظار کسب کرده است.‌ روند خوبی که ستاره ایرانی نقش کلیدی و مهمی در آن داشته است. هرچند در هفته‌های اخیر تورشاد با افت محسوسی مواجه شده است.

سعادت در حالی به این فرم فوق‌العاده رسیده که چندی پیش حضور در رقابت‌های جهانی را از دست داد و در لیگ ملت‌ها هم نیمکت‌نشین امین اسماعیل‌نژاد بود. با این حال، این ستاره جوان تمام توان خود را به کار گرفته تا جایگاه ثابتی در تیم بهروز عطایی پیدا کند.

تورشاد امروز در چارچوب رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه به مصاف جزیره رفت و متحمل یک شکست دیگر شد. تیم مهمان در ست‌های اول، سوم و چهارم بازی با نتایج 25-23، 25-20 و 25-20 به برتری دست یافت و فقط ست دوم را 25-23 پیروز از زمین خارج شد.

تورشاد در حالی یک شکست دیگر را تجربه کرد که بردیا سعادت امروز نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و 20 امتیاز به دست آورد، اما در نهایت نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

دیدگاه‌ها