کد خبر : 1868816 | 17 بهمن 1401 ساعت 10:42 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

اعلام زمان جام ملت های 2023، به زودی

به زودی زمان برگزاری قرعه کشی جام ملت‌ها و هم چنین زمان برگزاری این مسابقات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد شد.

اعلام زمان جام ملت های 2023، به زودی

به گزارش "ورزش سه"، این مسابقات ابتدا قرار بود، در چین برگزار شود که این کشور به دلیل کرونا از برگزاری مسابقات انصراف داد و بعد از کش و قوس های فراوان میزبان جام جهانی 2022 میزبان این بازی ها شد.

نضال بحران سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص زمان قرعه کشی و برگزاری این بازی‌ها گفت: «ما با فیفا در حال رایزنی هستیم تا زمان جدید برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 را در سریع ترین زمان ممکن اعلام کنیم. درباره زمان قرعه کشی باید بگویم به‌ زودی اعلام خواهد شد. پیش بینی می کنم نهایت تا 3 ماه آینده این قرعه کشی انجام خواهد شد.»

از آن‌ جایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با تقویم یوفا در فصل جدید است، پیش بینی می‌شود جام ملت‌ها هم در سال 2023 در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر برگزار شود. احتمالا در روزهای پایانی پاییز یا روزهای ابتدایی زمستان شاهد برگزاری جام ملت‌های 2023 در دوحه خواهیم بود و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به دنبال برگزاری این بازی ها در شرایط آب و هوایی خوب دوحه است تا تیم‌ها به دلیل گرما دچار دردسر نشوند.

دیدگاه‌ها