کد خبر : 1868838 | 17 بهمن 1401 ساعت 11:52 | 100.7K بازدید | 8 دیدگاه

رأی انضباطی یک دیدار اعلام شد، 3-0

کمیته انضباطی رأی تخلف تیم خوشه طلایی مبنی بر عدم حضور در زمین در دیدار با شمس‌ آذر قزوین، از سری مسابقات لیگ یک را اعلام کرد.

رأی انضباطی یک دیدار اعلام شد، 3-0

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس رای کمیته انضباطی نتیجه این دیدار 3-0 به سود تیم شمس‌ آذر اعلام می‌شود. همچنین این تیم باید مبلغ 350 میلیون تومان به عنوان جریمه نقدی به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند. رأی صادره قابل اجرا بوده و ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف خواهد بود.

بر اساس آئین‌نامه انضباطی هر تیمی به صورت متوالی یا متناوب در دو مسابقه حاضر نشود، از جدول بازی‌ها کنار گذاشته می‌شود و این اتفاق در سال‌های اخیر برای تیم‌های اتکا گرگان و امید وحدت خراسان یا همان پدیده مشهد رخ داد و به همین خاطر این فصل رقابت‌های لیگ یک با حضور 17 تیم دنبال می‌شود و هر هفته یک تیم استراحت می‌کند.

تیم شمس‌ آذر با مربیگری سعید دقیقی و 41 امتیاز از 19 مسابقه در صدر جدول رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور قرار دارد. این تیم در فاصله 10 امتیازی با تیم دوم، شانس زیادی دارد که به قهرمان زود هنگام مسابقات تبدیل شود و پیش از پایان فصل صعود خود را به لیگ برتر جشن بگیرد.

دیدگاه‌ها