کد خبر : 1868842 | 17 بهمن 1401 ساعت 12:08 | 8.8K بازدید | 4 دیدگاه

بعد از ۱۸۰ دقیقه کابوس وار

امید ابراهیمی طلسم الوکره را می‌شکند

الوکره پس از دو شکست متوالی در لیگ ستارگان قطر، به دنبال پیروزی برابر الدحیل در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود.

امید ابراهیمی طلسم الوکره را می‌شکند

به گزارش ورزش سه، الوکره روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، میزبان الغرافه بود و در شرایطی که امید ابراهیمی، پس از پشت سر گذاشتن یک دوره مصدومیت طولانی و دوری دو ماه و نیمه از میادین، در سی دقیقه پایانی این دیدار وارد زمین شد، الوکره با چهار گل شکست خورد تا با ۱۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرد.

الوکره که در دو دیدار اخیر خود شکست خورده است، با تصمیم بارتولوم لوپز، سرمربی اسپانیایی خود، امروز استراحت‌ خواهد کرد و از عصر فردا تمرینات خود را برای تقابل با الدحیل در‌ مرحله نیمه نهایی جام حذفی قطر که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، آغاز خواهد کرد.

یاران امید ابراهیمی هفته گذشته نیز در چارچوب رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، میزبان الدحیل بودند و با یک گل برابر صدرنشین لیگ شکست خوردند و حالا در شرایطی دوباره برابر این تیم قرار می‌گیرند که کمبود زمان برای آماده‌سازی، تبدیل به یکی از چالش‌های سرمربی الوکره شده است.

الوکره تنها دو جلسه تمرینی را قبل از دیدار با الدحیل انجام خواهد داد و لوپز در طول این تمرینات روی رفع اشتباهات بازیکنانش در بازی گذشته مقابل الدحیل و الغرافه تمرکز خواهد کرد.

لوپز برای بازی آینده ترنت سانسبری، مدافع استرالیایی خود را که به دلیل محرومیت در آخرین دیدار لیگ غایب بود، در اختیار خواهد داشت اما گیلسون دالا، مهاجم آنگولایی الوکره، با توجه به مصدومیتی که باعث غیبت او در بازی با الغرافه شده بود، همچنان شانس کمی برای بازگشت به میادین دارد.

همچنین امید ابراهیمی نیز با حضور سی دقیقه‌ای مقابل الغرافه، نشان داد که آمادگی لازم را پیدا کرده و حالا باید دید لوپز این هافبک ایرانی را در ترکیب اصلی خود برای تقابل با الدحیل قرار می‌دهد یا خیر؟

دیدگاه‌ها