کد خبر : 1868851 | 17 بهمن 1401 ساعت 12:42 | 21.9K بازدید | 18 دیدگاه

حریف مادرید، رئال مادریدِ آفریقا است!

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی سابق الاهلی معتقد است این تیم، رئال مادریدِ آفریقا است و همیشه برای قهرمانی تلاش می‌کند.

حریف مادرید، رئال مادریدِ آفریقا است!

به گزارش ورزش سه، الاهلی مصر پس از پیروزی برابر اوکلندسیتی نیوزلند و سیاتل ساندرز آمریکا در‌ مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان، روز چهارشنبه برابر رئال مادرید قرار می‌گیرد. گاریدو سرمربی اسپانیایی سابق الاهلی درباره این مسابقه اظهار داشت: دیدار الاهلی و رئال مادرید بین دو نماینده مهم دو قاره‌، مسابقه‌ای بزرگ و هیجان‌انگیز خواهد بود. الاهلی مانند رئال مادرید در آفریقا است و هر دو برای قهرمانی تلاش می‌کنند و همیشه قهرمان می‌شوند.

او ادامه داد: رئال مادرید باید مراقب باشد زیرا الاهلی تیم دشواری است؛ آنها تهاجمی بازی می‌کنند و می‌خواهند برنده شوند. الاهلی همیشه تیم قدرتمندی است و می‌تواند برنده شود. ترکیب الاهلی، متمایز و قابل رقابت است. تیم‌های آفریقایی می‌توانند با تیم‌های اروپایی رقابت کنند.

گاریدو سپس عنوان کرد: رئال مادرید در دیدار گذشته در سطح خوبی ظاهر نشد و الاهلی می‌تواند شگفتی ساز شود. الاهلی برای من تیم خاصی است. من با آنها کار کردم و عناوین زیادی کسب کردم. بازی را تماشا خواهیم کرد و خواهیم دید که چه پیش می‌آید.

وی در خصوص شرایط رئال مادرید در این مسابقه بیان کرد: رئال مادرید مصدوم‌های زیادی دارد و اخیرا ناکامی‌هایی داشته است و در حال حاضر تیم خسته‌ای است؛ بنابراین الاهلی باید شرایط بدنی خود را حفظ کند تا پیروز شود. الاهلی تیم باکیفیتی است و باید به خوبی حمله و دفاع کند و با استفاده از خستگی رئال مادرید، این تیم را تحت فشار بگذارد.

سرمربی سابق الاهلی در پایان گفت: من بازی‌های کامل الاهلی را در جام باشگاه‌های جهان ندیدم، اما فکر می‌کنم الاهلی عملکرد خوبی داشت. این تیم بازیکنان برجسته‌ای دارد که دوست دارند ستاره باشند. بازیکنانی مانند الشناوی و فشا هستند که من آنها را تحسین می‌کنم.

دیدگاه‌ها