کد خبر : 1869054 | 18 بهمن 1401 ساعت 14:10 | 7.8K بازدید | 4 دیدگاه

فشارها روی وینی باورنکردنی است

والورده: هشتمین جام خودم با رئال را می‌خواهم

فده والورده می‌گوید که جام باشگاه‌های جهان برای او و رئال اهمیت بالایی دارد و هشتمین جام خودش با پیراهن این باشگاه را می‌خواهد.

والورده: هشتمین جام خودم با رئال را می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که پس از شکست برابر مایورکا شرایط روحی خوبی ندارد، فردا در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان باید به مصاف الاهلی مصر برود.

فده والورده، ستاره اروگوئه ای رئال، در نشست خبری این بازی گفت: «من با رئال تاکنون هفت جام برده ام و اولینش هم جام باشگاه‌های جهان بود و به همین دلیل برایم اهمیت خاصی دارد. این جام باارزشی است و انگیزه بالایی هم داریم. حضور در این رقابت‌ها یعنی شما قهرمان اروپا هستید و این معنای زیادی دارد. از هر لحظه حضورم در رئال لذت می برم و می خواهم هشتمین جام خودم را کسب کنم.»

1799245

والورده ادامه داد: «تقویم شلوغ و فشرده‌ای داریم و البته در فوتبال مدرن این یک اتفاق عادی است. هر سال تعداد بازی‌ها بیشتر می‌شود. به خصوص که امسال جام جهانی هم در میانه‌های فصل برگزار شد و من ترجیح می‌دهم به جنبه مثبت قضیه فکر کنم و از لحاظ بدنی و ذهنی سعی کردم خودم را بیشتر از همیشه تقویت کنم. دیگر به روزهای استراحت اندک عادت کرده ایم. هر دو یا سه روز بازی داریم و خودمان را وفق داده ایم.»

تاثیر منفی ناکامی در جام جهانی: «بله، روی من تاثیر منفی زیادی گذاشت. از کودکی رویای بازی در جام جهانی را داشتم و دوست داشتم میلیون‌ها اروگوئه ای را خوشحال کنیم ولی نشد. حس می‌کنم تمام زحماتی که کشیده بودم، فایده ای نداشت. حذف از دور گروهی بسیار دردناک بود ولی تجربه و درس بزرگی برایم شد.»

1799244

شناحت از الاهلی:«بازی‌های این تیم را تماشا کرده‌ایم و معتقدم تیم خوبی هستند. هواداران زیادی هم در ورزشگاه خواهند داشت. من هم از کشوری می‌آیم که مردمش دیوانه فوتبال هستند و می‌دانم برابر تیمی بازی داریم که هواداران پرشوری دارد و تیمی پرافتخار در آفریقاست. با احترام به این تیم، به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم.»

بحث داغ تعداد خطاهای زیادی روی وینیسیوس در هر بازی: «به عنوان هم‌تیمی وینی می‌گویم که این همه فشار روی او باورنکردنی است. از لحاظ فوتبالی او بازیکنی متفاوت است و به شکلی دیگر از فوتبال لذت می‌برد. سبک بازی وینیسیوس طوری است که بازیکنان حریف مجبور به خطا روی او می‌شوند و ما به عنوان هم تیمی از او دفاع می‌کنیم. بحث دیگر نژادپرستی و شعارهای توهین آمیز هواداران رقیب است که پذیرفتنی نیست. هیچکس نباید به فوتبالیستی 22 ساله چنین فشاری از روی سکوها وارد کند. باید احترام‌ها را حفظ کرد.»

دیدگاه‌ها