کد خبر : 1868903 | 17 بهمن 1401 ساعت 18:07 | 21.4K بازدید | 48 دیدگاه

زانتی: اگر به رئال می‌رفتم فوتبالیستی معمولی می‌شدم

خاویر زانتی، نایب‌رئیس اینتر و کاپیتان سابق نراتزوری، می‌گوید پیشنهادهایی از رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد را رد کرده است و همیشه اینتر را به هر باشگاه دیگری ترجیح داده است.

زانتی: اگر به رئال می‌رفتم فوتبالیستی معمولی می‌شدم

به گزارش "ورزش سه"، خاویر زانتی به عنوان یکی از اسطوره‌های اینتر می‌تواند خود را فوتبالیست، مربی و مدیری تک‌باشگاهی بداند. این ادعا تا حد زیادی درست خواهد بود؛ چرا که او بعد از شروع فوتبالش در آرژانتین و پوشیدن پیراهن دو باشگاه تالرس و بنفید در این کشور، از وقتی به اروپا آمد تا امروز تنها با نراتزوری ارتباط داشته است.

زانتی که این روزها به عنوان نایب‌رئیس اینتر فعالیت می‌کند، در مصاحبه‌ای با روزنامه توتواسپورت گفت که در سال‌های فعالیت فوتبالی‌اش باشگاه‌های بزرگی مثل رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد خواهان جذب او در پست‌های مختلف بودند اما او همه پیشنهاد را رد کرد، چرا که نمی‌خواست نراتزوری را ترک کند.

1799007

زانتی برای اینتر نزدیک به هزار مسابقه انجام داده و در بخش اعظم این مسابقات بازوبند کاپیتانی تیم را به بازو می‌بست.

اسطوره نراتزوری در مصاحبه امروز خود با توتواسپورت در پاسخ به سؤال خبرنگاران این روزنامه درباره پیشنهادی که رئال مادرید در روزهای بازی او داده بود گفت: "پیشنهادی که رئالی‌ها داده بودند مبلغش خیلی بیشتر از چیزی بود که من از اینتر می‌گرفتم. ولی فراتر از پول برای من حس برادری‌ای که اینجا بود ارزش داشت. رابطه‌ای که با هواداران داشتم و اینکه دلم می‌خواست اینجا در شهر میلان و برای اینتر چیزی بسازم که هواداران و خودم بتوانیم به آن افتخار کنیم. با خودم به این نتیجه رسیدم که اگر به رئال بروم، فوتبالیستی می‌شوم از خیل بازیکنانی که در رئال بازی کرده‌اند.

بله، شکی نیست که دلم جام و قهرمانی می‌خواست، ولی دوست داشتم جام‌ها را اینجا با پیراهن اینتر به دست بیاورم. منچستریونایتد و بارسلونا هم سعی کردند من را وسوسه کنند. یادم نیست سال 2001 بود یا 2002. با همسرم در فرودگاه بودیم که اتفاقی با سر الکس فرگوسن روبرو شدیم و او به من سلام کرد. سر الکس پرسید قراردادم چه زمانی تمام می‌شود. ولی با اینکه اینتر سال‌های سختی را سپری می‌کرد مطمئن بودم که می‌خواهم همین‌جا بمانم".

1799008
مصاحبه زانتی با روزنامه اسپانیایی مارکا در سال 2001 درباره پاسخ منفی به پیشنهاد رئال

دیدگاه‌ها