کد خبر : 1868913 | 17 بهمن 1401 ساعت 18:58 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

نه دسته چک می‌خواهیم و نه حواله، حمایت معنوی کنید

بابادی: با هواداران روز حریفان را سخت می‌کنیم

مدیرعامل استقلال خوزستان با ابراز خوشنودی بابت عملکرد تیمش طی این هفته و برد مقابل دریای بابل از حمایت‌ مجموعه برای به سرانجام رسیدن مسیر صعود خبر داد.

بابادی: با هواداران روز حریفان را سخت می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، بعد از پیروزی این تیم برابر حریف مازندرانی و حضور دوباره در جمع مدعیان گفت: باید از هواداران تشکر کنم که زنگ بیداری را برای ورزشگاه غدیر به صدا در آوردند. غدیر امروز از خواب بیدار شد و صدای هلهله و شادی شنید. استقلال خوزستان امسال یک هدفگذاری برای خود مشخص کرده و سعی می‌کنیم با آرامش به آن برسیم. این هدف روز آخر محقق خواهد شد و استقلال خوزستان با حضور هوادارانش در ادامه روز را برای حریفانش سخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: باید از بازیکنانم هم که در این شرایط جوی نمایش خوبی به جا گذاشتند تشکر کنم. از حریف هم باید بابت نمایش جوانمردانه‌اش تشکر کنم. خواهش من این است که با توجه به بحران در فوتبال خوزستان، مسئولان به این درک برسند و دست حمایت خودشان را روی سر نفت آبادان و مسجدسلیمان قرار دهند. سقوط هر کدام از این دو تیم یعنی سوختن استعداد در خوزستان. امیدوارم این دو تیم بمانند و استقلال خوزستان هم بتواند صعود داشته باشد.

مدیرعامل استقلال خوزستان با اشاره به تلاش این مجموعه برای حمایت و صعود آبی‌ها گفت: گروه ملی و بانک ملی و دکتر محمدی حمایت خودشان را دریغ نمی‌کنند و کنار تیم خواهیم ماند. مسئولان هم لطف کنند و احوالی از استقلال خوزستان بپرسند. شاید ما مشکل مالی نداشته باشیم، اما نیاز به روحیه و همراهی آنها داریم. مطمئن باشید ما نه دسته چک می‌خواهیم و نه حواله و فقط احوالپرسی مسئولان را می‌خواهیم. بارها از آنها دعوت کردیم که به استادیوم بیایند و کنار تیم باشند و امیدوارم تا دیر نشده به فکر فوتبال استان خوزستان باشند.

دیدگاه‌ها