کد خبر : 1868914 | 17 بهمن 1401 ساعت 18:57 | 32.2K بازدید | 22 دیدگاه

پاسخ نایک به گرین‌وود: ما دیگر از تو حمایت نمی‌کنیم!

میسون گرین‌وود، که بعد از متهم شدن به تعرض و تجاوز با لغو قراردادش با شرکت نایک مواجه شده بود، اخیرا نام نایک را به فهرست اسپانسرهایش اضافه کرد، ولی شرکت آمریکایی می‌گوید با او قرارداد جدیدی امضا نکرده است.

پاسخ نایک به گرین‌وود: ما دیگر از تو حمایت نمی‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرین‌وود، بازیکن انگلیسی منچستریونایتد، در ژانویه 2022 به تعرض و تجاوز متهم شده و دستگیر شد. اما در روزهای گذشته دادگاهی در انگلیس او را از همه اتهامات تبرئه کرد.

پلیس شهر منچستر هم در روزهای اخیر تایید کرد که با توجه به حکم دادگاه، پرونده گرین‌وود را بسته‌شده تلقی می‌کند.

1798183

وقتی سال گذشته خبر دستگیری میسون گرین‌وود منتشر شد، منچستریونایتد رابطه‌اش با او را به حالت تعلیق درآورد و چند شرکت که اسپانسر او بودند هم اعلام کردند دیگر با او رابطه‌ای نخواهند داشت تا جایی که حتی اسم او از بازی کامپیوتری فیفا هم حذف شد.

گرین‌وود در روزهای اخیر و بعد از تبرئه شدن از اتهاماتش نام نایک را به عنوان یکی از اسپانسرهای خود به صفحه اینستاگرامش برگرداند. اما این شرکت آمریکایی امروز در پاسخ به روزنامه میرر گفت:" میسون گرین‌وود دیگر ورزشکار تحت حمایت نایک نیست".

منچستریونایتد هم بعد از حکم دادگاه مبنی بر تبرئه این بازیکن انگلیسی اطلاعیه‌ای منتشر کرد و گفت از تصمیم دادگاه مطلع شده و در باشگاه فرایندی را آغاز می‌کند تا مراحل بعدی برخورد با این بازیکن انگلیسی مشخص شود. گرین‌وود که بیش از 12 ماه است برای شیاطین سرخ به میدان نرفته، با این باشگاه تا سال 2025 قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها