کد خبر : 1868917 | 17 بهمن 1401 ساعت 19:08 | 43.1K بازدید | 38 دیدگاه

یونایتد بالاخره کوتاه آمد: مگوایر در فهرست فروش

منچستریونایتد که مدت‌ها بود با وجود درخواست اکثریت هواداران، با فروش هری مگوایر مخالفت می‌کرد بالاخره از موضع خود کوتاه آمده و قصد فروش این مدافع انگلیسی را دارد.

یونایتد بالاخره کوتاه آمد: مگوایر در فهرست فروش

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد هری مگوایر، مدافع ملی‌پوش منچستریونایتد، او را به یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل کرده است. بخش زیادی از هواداران شیاطین سرخ بارها با اعتراض به عملکرد ضعیف هری خواهان فروش او بودند، ولی مدیران باشگاه همیشه با این درخواست‌ها مخالفت می‌کردند.

اما امروز روزنامه منچستر ایونینگ نیوز در گزارشی مدعی شد از منابع نزدیک به باشگاه دریافته که شیاطین سرخ به درخواست اریک تن‌هاخ سرانجام از موضع خود کوتاه آمده و نام مگوایر را در فهرست فروش قرار داده‌اند.

1799035

این روزنامه می‌گوید اریک تن‌هاخ خرید یک مهاجم باکیفیت را در تابستان آینده ضروری می‌داند و معتقد است پیش از آن خلوت کردن تیم از بازیکنانی که به آنها نیازی ندارد لازم است. منچسترایونینگ‌نیوز می‌گوید قرار گرفتن نام هری مگوایر و آنتونی مارسیال در این فهرست خروجی قطعی است.

1799034

مارسیال به دلیل مصدومیت‌های متعدد بخش اعظم فصل جاری را از دست داده و از 34 بازی شیاطین سرخ در 20 بازی حضور نداشته است. اما داستان مگوایر متفاوت است. بعد از انتقال لیساندرو مارتینز به یونایتد در تابستان گذشته اریک تن‌هاخ او را به مدافع انگلیسی ترجیح داد و مگوایر به یک نیمکت‌نشین تبدیل شد.

دیدگاه‌ها