کد خبر : 1868975 | 18 بهمن 1401 ساعت 08:45 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

نجات کشتی پایتخت با دعوت از گوش‌شکسته‌های نامدار

رئیس جدید هیئت کشتی استان تهران پس از موفقیت در انتخابات و به دست گرفتن سکان مدیریت کشتی پایتخت، همکاری امیدبخشی را با بزرگان این رشته آغاز کرد که در آینده باید منتظر نتایج آن بود.

نجات کشتی پایتخت با دعوت از گوش‌شکسته‌های نامدار

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، پس از مدت‌ها فراز و فرود و اتفاقات حاشیه‌ای در امور مدیریتی هیئت کشتی استان تهران، سرانجام قاسم علی‌عسگری به عنوان رئیس جدید انتخاب شد تا اهالی کشتی پایتخت در انتظار بازگشت به روزهای درخشان باشند.

قاسم علی عسگری به عنوان یکی از نزدیکان علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، سال‌ها با او همکاری داشته و شاید همین نزدیکی و تعامل بتواند نقطه عطفی در رشد دوباره کشتی تهران باشد.

اما سکان‌دار کشتی به جز تکیه بر حمایت رئیس فدراسیون، دست به کار دیگری هم زد و بلافاصله از بزرگان و نامداران کشتی آزاد و فرنگی دعوت کرد. بدین ترتیب اکبر فلاح یکی از مربیان سازنده و منتقدان فدراسیون و همچنین محمد بنا سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی با دعوت علی عسگری به عنوان مدیر فنی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی تهران منصوب شدند.

این انتصابات در نگاه اول اقدامی جالب توجه و امیدوار کننده است، اما نباید فراموش کرد مانور روی اسامی بزرگ در کشتی و استفاده از بزرگان این رشته هر چند می‌تواند به نتایج خوبی منتهی شود، اما به همان اندازه نیز نیاز به مدیریت و رفتار منطقی و حرفه‌ای رئیس جدید دارد.

بی‌تردید قبول دعوت و آغاز همکاری این دو پیشکسوت نامدار کشتی آزاد و فرنگی کافی نیست و باید در انتظار اتفاقات آینده و روابط طرفین در طول مدت همکاری باشیم؛ چراکه هم اکبر فلاح و هم محمد بنا در سالیان حضورشان در رأس امور تیم‌های ملی به صراحت لهجه و واکنش‌های بی‌پرده و صریح معروف بوده و هیچگاه در برابر اتفاقات پیرامون خودشان سکوت نکرده‌اند.

به هر حال باید همواره نیمه پر لیوان را دید و امیدوار بود که حضور اکبر فلاح و محمد بنا در کشتی پایتخت اتفاق خجسته‌ای است که می‌تواند ثمرات فراوانی را به همراه داشته باشد. فقط به شرطی که حضور این دو مربی بزرگ، جنبه تبلیغاتی و شخصی برای متولیان هیئت کشتی تهران و فدراسیون کشتی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها