کد خبر : 1869011 | 18 بهمن 1401 ساعت 11:41 | 340 بازدید | 0 دیدگاه

شرایط جوی تهران کمانداران را راهی بوشهر کرد

اردونشینان تیم ملی تیروکمان که برای حضور در مرحله نخست کاپ ۲۰۲۳ آسیا آماده می‌شوند به دلیل شرایط جوی تهران از روز چهارشنبه تمرینات‌شان را در بوشهر پیگیری می‌کنند.

شرایط جوی تهران کمانداران را راهی بوشهر کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، بعد از اتمام اردوی آماده سازی در کیش و طی دو هفته گذشته، اردونشینان تیم ملی تیر و کمان در هر دو بخش ریکرو و کامپوند مردان و بانوان در تهران و محل سایت تیروکمان آزادی پیگیر تمرینات شان بودند این در حالی است که به خاطر شرایط جوی پایتخت و سرد بودن هوا، آنها را ملزم به حضور بیشتر در سالن کرده بود.

این شرایط تمرینی و دور بودن از فضای باز و عدم بازدهی لازم از تمرینات، مورد رضایت کادر فنی تیم ملی تیر و کمان نبود به همین دلیل جابه جایی دوباره محل اردو در برنامه قرار گرفت و اینبار بوشهر به عنوان محل پیگیری تمرینات اردونشیان انتخاب شد.

به همین منظور ۱۶ کماندار ریکرو و کامپوند راهی بوشهر شدند تا از روز چهارشنبه تمرینات شان در این شهر و زیر نظر «سونگ چیل هونگ»کره ای و دستیاران ایرانی اش دنبال کنند.

رضا شبانی، محمد حسین گلشنی، نیما نادری، ارشک فاضل، مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، رویا نوریان، مهتا عبدالهی (ریکرو) همراه با محمد صالح پالیزبان، آرمین پاکزاد، محمد معدن‌دار، میلاد رشیدی، گیسا بایبوردی، حانیه اسلامی، پریسا سپاهانی، بیتا عاشق‌زاده (کامپوند) اردونشینان تیم ملی تیروکمان هستند.

تیم ملی تیروکمان برای حضور در مرحله نخست کاپ ۲۰۲۳ آسیا آماده می‌شود که اسفندماه به میزبانی تایوان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها