کد خبر : 1869033 | 18 بهمن 1401 ساعت 13:17 | 25.2K بازدید | 30 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها علیه قهرمانی یحیی و شاگردانش

سپاهان درحالی در پایان هفته نوزدهم در صدر جدول قرار گرفته است که بازیکنان سابق پرسپولیس نقش پررنگی در این موضوع دارند.

پرسپولیسی‌ها علیه قهرمانی یحیی و شاگردانش

به گزارش "ورزش سه"، در پایان هفته نوزدهم سرانجام بعد از چند هفته صدرنشینی و قهرمانی نیم‌فصل، پرسپولیس با تساوی صفر – صفر برابر آلومینیوم اراک صدر جدول را از دست داد تا سپاهان اصفهان با تفاضل گل بهتر نسبت به سرخ‌پوشان در صدر جدول قرار گیرد.

پرسپولیسی‌ها با توجه به عملکرد گل‌گهر در این فصل امیدوار بودند تا این تیم در اصفهان بتواند ترمز شاگردان مورایس را بکشد، اما سپاهان با درخشش بازیکنان سابق پرسپولیس موفق شد در یک دیدار جذاب گل‌گهر را شکست دهد و صدرنشین شود.

در دقیقه 9 بازی، امید نورافکن بعد از فرار رامین رضائیان و پاس وی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و موفق شد پاس گل اول این دیدار را به شهریار مغانلو بدهد تا این مهاجم سابق پرسپولیس خیلی زود دروازه گل‌گهر را باز کند.

فرشاد احمدزاده که با نظر یحیی گل‌محمدی به‌ عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال در لیگ سیزدهم به جمع سرخ‌پوشان ملحق شده بود در دقیقه 45 در حالی که به نظر می‌رسید نیمه نخست با یک گل به سود سپاهان به پایان می‌رسد، روی پاس مغانلو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توانست گل دوم سپاهان را وارد دروازه شاگردان قلعه‌نویی کند.

مغانلو در دقیقه 66 روی یک حرکت انفرادی و زیبا و در ادامه با یک شوت تماشایی موفق شد برای سومین بار دروازه گل‌گهر را باز کند. اما این پایان کار نبود؛ رامین رضاییان مدافع مغضوب گل‌محمدی که در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی فصل گذشته بعد از کش و قوس‌های فراوان به پرسپولیس پیوست و در پایان فصل با حواشی زیاد از این تیم جدا شد در دقیقه 76 با ضربه ایستگاهی تماشایی موفق شد دروازه گل‌گهر را باز کند تا زمینه‌ساز شکست سنگین شاگردان قلعه‌نویی در اصفهان شود و صدرنشینی سپاهان را بعد از هفته‌ها امضا کند.

سپاهان درحالی با 36 امتیاز و اختلاف 3 تفاضل گل نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفته است که شاگردان سابق یحیی گل‌محمدی نقش بسزایی در این صدرنشینی دارند. شهریار مغانلو که در پایان لیگ بیستم بعد از حواشی بسیار و پس از جدایی از پرسپولیس با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه وی توسط باشگاه سپاهان از سانتاکلارا پرتغال به این تیم پیوست حالا بعد از دبل برابر گل‌گهر سیرجان با 6 گل زده در کنار محمد عباس‌زاده و رضا اسدی از تراکتور و یورگن لوکادیا مهاجم سابق پرسپولیس در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

رامین رضاییان که در این روزها در یکی از بهترین فرم‌های خود در سن 32 سالگی قرار دارد با پنج گل زده در رده دوم برترین گلزن‌های لیگ بیست و دوم قرار گرفته، رضاییان با 4 پاس گل در رده سوم جدول بهترین پاسورهای لیگ قرار دارد و با تاثیر‌گذاری روی 9 گل سپاهان، تاثیرگذارترین بازیکن لیگ بیست و دوم بعد از ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی تراکتور می‌باشد.

فرشاد احمدزاده که نخستین گل این فصل خود را در بازی با گل‌گهر به ثمر رساند. بعد از آلوز و در کنار مهدی ترابی با 5 پاس گل، بهترین پاسور زرد‌پوشان اصفهانی در لیگ بیست و دوم است.

همچنین شاگردان ژوزه مورایس در این فصل در خط حمله عملکرد قابل قبولی داشتند و 28 گل زده در پایان هفته نوزدهم بهترین خط حمله لیگ بیست و دوم را در اختیار دارند.

گزارش: محمدرضا قاسمی

دیدگاه‌ها