کد خبر : 1869116 | 18 بهمن 1401 ساعت 17:47 | 30.8K بازدید | 43 دیدگاه

مشتهای گره‌کرده ، در روز کنترل از راه دور

قول ساپینتو: دیگر وی ای پی نمی‌نشینم (عکس)

سرمربی پرتغالی آبی‌ها بعد از اطمینان از برد تیمش در جدال با تیم ته جدولی نفت مسجدسلیمان اینچنین جشن خود را در کنار اطرافیانش در جایگاه ویژه برپا کرد.

قول ساپینتو: دیگر وی ای پی نمی‌نشینم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی جنجالی مقابل مس کرمان که علیرغم برتری آبی‌پوشان با صحنه‌هایی جنجالی و اخراج ریکاردو ساپینتو همراه شد، اکنون سرمربی آبی‌ها مجبور به تماشای نمایش شاگردانش در جایگاه وی آی پی استادیوم آزادی شد.

استقلال که در روندی موفق طی دیدارهای اخیر خود و طی سه بازی موفق به ثبت 10 گل شده تا هواداران این تیم بابت اوج گیری دوباره به وجد بیایند، بار دیگر سرمربی خود را در جایگاه وی آی پی دیدند. جایی که پرتغالی جنجالی با اخراج خود در کرمان بار دیگر نتوانست از منطقه فنی تیمش را همراهی کند و مجبور شد به این شکل از روی سکوها شادی خود را با اطرافیانش تقسیم کند.

1799366

ساپینتو در سومین بازی پیاپی نیز به پیروزی دست یافت و این در حالیست که آنها طی سه بازی اخیر 10 گل به ثمر رساندند. هواداران سرمست استقلال از موفقیت‌های خود البته دل‌شان نمی‌خواهد از موهبت حضور ریکاردو ساپینتو در کنار نیمکت و منطقه فنی و مشت‌های گره کرده او بابت بردها و گلزنی‌ها محروم باشند. ساپینتو قول داده که از این پس بیشتر روی کنترل احساسات خود کار کرده و باید دید قادر خواهد بود این انرژی و شعف خود را که امروز روی سکوها داشت، به همان داخل زمین معطوف کند یا خیر.

استقلال با این برد برابر تیم قعرنشین یک گام دیگر به دیگر مدعیان اصلی جام در این فصل نزدیک‌تر شد و باید دید شرایط در ادامه فصل برای این مربی پرتغالی و شاگردانش به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها