کد خبر : 1869118 | 18 بهمن 1401 ساعت 17:50 | 34.5K بازدید | 11 دیدگاه

سیاوش یزدانی: من دوباره برگشتم (عکس)

سیاوش یزدانی در مصاف با فولاد خوزستان مطابق انتظار از ابتدا بار دیگر در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

سیاوش یزدانی: من دوباره برگشتم (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین حضور سیاوش یزدانی در لیگ برتر امتدادی تلخ بود برای بازیکنی که طی سال‌های اخیر روزهای پرفراز و نشیب را تجربه کرده است. یزدانی امیدوار بود پس از جا ماندن از لیست تیم ملی و پایان کابوسی که خدمت سربازی به او تحمیل کرده بود، بتواند با استقلال بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگردد و به همان مدافعی تبدیل شود که از او انتظار می‌رود، اما یک پنالتی بد و رفتاری که پس از این پنالتی در زمین و در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان از این بازیکن دیده شد، بار دیگر این بازیکن را به دل بحران فرستاد و در نهایت هم منجر به اخراجش از استقلال شد.

1799368

با اینکه یزدانی قصدی برای بازگشت به سپاهان نداشت، سرنوشت بار دیگر او را راهی اصفهان کرد؛ جایی که او پیش‌تر توانسته در آن پتانسیل درونی خود را به بالاترین حد برساند و حالا در بازگشت امیدوار است بار دیگر اتفاقات خوش گذشته برایش تکرار شود.
یزدانی مطابق انتظار با توجه به محرومیت محمد دانشگر، تنها دو هفته از لیگ برتر دور بود و حالا در هفته نوزدهم و پس از نظاره هفته‌های هفدهم و هجدهم بار دیگر به میدان خواهد رفت تا اینبار توانایی‌هایش را زیر نظر یک مربی پرتغالی دیگر که شخصیتی کاملا متفاوت با سرمربی سابقش دارد، به معرض نمایش بگذارد.
عکس از محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها