کد خبر : 1869127 | 18 بهمن 1401 ساعت 18:20 | 19.7K بازدید | 4 دیدگاه

تن‌هاخ: تیمی که مربی‌اش اخراج شده خطرناک است

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار فردای تیمش با لیدز می‌گوید تیمی که مربی‌اش را در میانه فصل اخراج شده می‌بیند همیشه خطرناک است.

تن‌هاخ: تیمی که مربی‌اش اخراج شده خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا در یک بازی عقب‌مانده از هفته هشتم لیگ برتر در خانه خود ورزشگاه اولدترافورد میزبان لیدز است.

یونایتد در حالی به مصاف لیدز می‌رود که این باشگاه در روزهای گذشته جسی مارش، سرمربی آمریکایی خود را به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج کرد. یونایتد اما شرایط کاملا متفاوتی دارد و در حال حاضر با 21 بازی و 42 امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ برتر ایستاده است.

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت تیمهایی که سرمربی‌شان را در میانه فصل از دست می‌دهند خطرناکند و شیاطین سرخ نباید حریف را در بازی فردا دست کم بگیرند.

1799379

چهار غایب منچستریونایتد در بازی فردا
آنتونی، آنتونی مارسیال، اسکات مک‌تامینی به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت. باشگاه تصمیم گرفته علیه کارت قرمز کاسمیرو تقاضای فرجام‌خواهی نکند در نتیجه او سه جلسه محروم است و در بازی مقابل لیدز به میدان نخواهد رفت.

رقابت یونایتد و لیدز و اخراج جسی مارش
بازی ما و لیدز همیشه بازی بزرگی است. درست است که بازی با سیتی و لیورپول هم واقعا بزرگ است ولی دیدار با لیدز برای هواداران ما اهمیت خیلی زیادی دارد و بازیکنان ما از این موضوع باخبرند. ما می‌دانیم چه باید بکنیم.

وقتی یک مربی که همکار من است اخراج می‌شود همیشه برایم غم‌انگیز است. من معتقد نیستم با اخراج مربی می‌شود نتایج بهتری گرفت. اکثر اوقات اینطور نیست. بگذارید مربی کارش را بکند ولی تصمیم‌گیرهای فوتبال با فشار زیادی روبرو هستند. اما اگر آمار را نگاه کنید اخراج مربی اکثر وقتها به نفع تیم تمام نمی‌شود.

لیدز بدون جسی مارش خطرناک‌تر است؟
بدون شک. وقتی جسی مارش روی نیمکت بود ما می‌دانستیم لیدز چطور بازی می‌کند. ولی حالا ممکن است آنها سبک بازی‌شان را تغییر بدهند. فقط فردا در میدان است که می‌توانیم این را بفهمیم ولی ما پیش‌بینی‌های لازم را خواهیم کرد. این اتفاقی بود که بعد از آمدن اونای امری به استون‌ویلا افتاد.

متهم شدن منچسترسیتی به نقض قوانین مالی
در این باره نظری ندارم. من مسئول قوانین مالی نیستم. من مربی فوتبالم و باید وظیفه خودم را انجام بدهم. دیگران به این مسائل رسیدگی خواهند کرد.

فرجام‌خواهی در مورد محرومیت کاسمیرو
از نظر من تصمیم درستی نبود ولی بعید می‌دانم اگر کار به فرایند قانونی کشیده شود شانسی داشته باشیم.

عملکرد منچستریونایتد در بازی‌های خانگی
هدف ما این است که یونایتد دوباره یک باشگاه طراز اول باشد. ما در خانه خوب هستیم ولی در بازی‌های خارج از خانه بیشتر می‌توانیم شخصیت تیمی‌مان را به نمایش بگذاریم. قدم بعدی این است که تیم در بازی‌های خارج از خانه هم عالی کار کند. با همان شخصیتی که در خانه به میدان می‌رود. ارتباطی که تیم با اولدترافورد دارد عادی است ولی یادمان نرود هر جا که سفر می‌کنیم هواداران زیادی به همراه تیم می‌آیند. زمین‌ها همه هم‌اندازه هستند و تیم همیشه با یازده بازیکن وارد زمین می‌شود.

تاثیر غیبت کاسمیرو
من همیشه باید با بازیکنانی که در اختیار دارم بازی کنم. فهرست ما کامل است و بازیکنان خوب زیادی در اختیار داریم که در فهرست یازده نفره اصلی حضور ندارند. بعد از بازی نمی‌توانم بگویم چون کاسمیرو و آنتونی مارسیال نبودند نتوانستیم برنده بشویم. ما باید برنده شویم. یونایتد توان این را دارد که فارغ از بازیکنانی که به میدان می‌روند در هر بازی برنده باشد.

دیدگاه‌ها