کد خبر : 1869137 | 18 بهمن 1401 ساعت 19:01 | 26K بازدید | 5 دیدگاه

ریو فردیناند:

جیدون سانچو برای یونایتد مثل یک خرید جدید است

جیدون سانچو بعد از تبعیدی سه ماهه به ترکیب منچستریونایتد بازگشته و ریو فردیناند، ستاره سابق شیاطین سرخ، می‌گوید سانچو برای یونایتد مثل یک خرید جدید خواهد بود.

جیدون سانچو برای یونایتد مثل یک خرید جدید است

به گزارش "ورزش سه"، وقتی اریک تن‌هاخ نام جیدون سانچو را از فهرست اصلی بازیکنان یونایتد خط زد و او را مجبور کرد در یک برنامه تمرینی انفرادی شرکت کند سوالات زیادی درباره آینده این ستاره انگلیسی مطرح شد.

سانچو به مدت چند هفته از یونایتد دور بود اما در نهایت هفته گذشته در جریان دیدار شیاطین سرخ مقابل ناتینگهام فارست در نیمه‌نهایی جام اتحادیه به ترکیب بازگشت. این اولین بازی رسمی او با پیراهن تیمش از ماه فوریه بود.

ریو فردیناند امروز با دفاع از جیدون سانچو اعلام کرد او حالا مصمم است خودش را به منتقدان ثابت کند و به همین علت با پیراهن یونایتد خواهد درخشید و حکم یک خرید جدید را خواهد داشت.

1799403

ستاره سابق یونایتد گفت:" جیدون سانچو به ترکیب یونایتد برگشته و اگر بتواند مثل روزهای اوجش بازی کند، که من معتقدم می‌تواند، برای تیم حکم یک خرید جدید را خواهد داشت. تیمی که بازیکنی مثل جیدون با آن همه استعداد داشته باشد باید از او استفاده کند. سانچو می‌تواند هر تیمی را تهدید کند.

نیمکت یونایتد در ماه‌های گذشته خیلی قوی نبوده و بازگشت سانچو به تن‌هاخ گزینه جدیدی می‌دهد و در هفته‌های آینده این گزینه برای او خیلی مفید خواهد بود. البته تن‌هاخ روز شنبه در بازی مقابل پالاس از جیدون استفاده نکرد ولی شک ندارم در هفته‌های آینده شاهد درخشش او خواهیم بود".

1799405

یونایتد در تابستان 2021 جیدون سانچو را با پرداخت 90 میلیون یورو از بوروسیا دورتموند به خدمت گرفت. او اما در این تیم در حد انتظار ظاهر نشده و تا این لحظه تنها 8 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل ساخته است.

دیدگاه‌ها