کد خبر : 1869289 | 19 بهمن 1401 ساعت 13:09 | 3.4K بازدید | 1 دیدگاه

پیش‌بینی نه، فقط امیدوارم این یک فینال واقعی باشد!

سرمربی تیم والیبال زنان پیکان تهران گفت: نمی‌توان چگونگی مسابقه با سریک گنبد را دقیق پیش‌بینی کرد، اما امیدوارم این جدال، فینال واقعی باشد.

پیش‌بینی نه، فقط امیدوارم این یک فینال واقعی باشد!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه نهایی لیگ برتر والیبال زنان بین تیم‌های پیکان تهران و سریک گنبد ساعت 14 روز جمعه 21 در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد. دیداری حساس بین تیم‌های پر‌ستاره والیبال زنان که قطعا از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.

فاطمه رشیدی در خصوص دیدار برابر سریک گنبد اظهار کرد: قبل از مشخص شدن حریف فینال تلاش کردیم روی نقاط ضعف خود کار کنیم و خطاهایمان را برطرف کنیم. پس از مشخص شدن فینالیست، دیگر تمام تمرینات را براساس حریف برنامه‌ریزی کردیم تا برای مسابقه روز جمعه برنامه‌ای برای بازیکنان داشته باشیم.

خداراشکر بازیکن مصدومی نداریم و آماده‌ایم که بازی خوبی داشته باشیم. امیدوارم مسابقه هیجان‌انگیزی شود و تماشاگران از تماشای آن لذت ببرند.

1799813

سرمربی تیم پیکان با اشاره به این که نتیجه مسابقه فینال قابل پیش‌بینی نیست، گفت: در مسابقه دور رفت سریک گنبد سه بر دو پیروز مسابقه شد و در دور برگشت پیکان سه بر صفر این تیم را شکست داد. نمی‌توان نتیجه این مسابقه را دقیق پیش‌بینی کرد، اما امیدوارم مسابقه‌ای قشنگ و یک دیدار فینال واقعی باشد.

دیدگاه‌ها