کد خبر : 1869297 | 19 بهمن 1401 ساعت 13:22 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سریک در گفت و گو با “ورزش سه”؛

کار شگفت انگیزی کردیم، به ما بیشتر توجه کنید

زهرا کریمی: ما نشان دادیم که لایق توجه هستیم و حالا برای کسب جام مصمم شدیم.

کار شگفت انگیزی کردیم، به ما بیشتر توجه کنید

 به گزارش ''ورزش سه''، فینال مسابقات سوپرلیگ والیبال زنان درحالی روز جمعه از ساعت ۱۴ در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد که دو تیم سریک و پیکان، فینالیست‌های این دور از مسابقات هستند. سریک که در دور گروهی با رتبه دوم به مرحله پلی‌آف صعود کرد، در این مرحله با پشت سر گذاشتن سایپا و شکست این تیم در دو بازی از سه بازی برگزار شده، حریف پیکان در فینال شد و حالا زهرا کریمی، ستاره جوان این تیم در گفت و گو با ''ورزش سه'' از آمادگی سریک برای فتح قهرمانی می‌گوید. 

کریمی در ابتدای صحبت‌هایش با انرژی بالا و روحیه خوبی از قدرت شگفت انگیز سریک در این مسابقات گفت و در ادامه اضافه کرد: تیم ما با وجود مصدومیت سه بازیکن موفق شد مرحله پلی‌آف را پشت سر بگذارد و ما نشان دادم لایق توجه زیادی هستیم. این یک اتفاق شگفت انگیز است، چنین چیزی نداریم اصلا! 

او در ادامه گفت: این تیم با شرایط دشواری که داشت به فینال صعود کرد و برای من همین الان قهرمان است. در ادامه راه هم همین اندازه مصمم هستیم که در نخستین حضور سریک در لیگ برتر جام را بالای سر ببریم. 

1799822

این ستاره جوان در خصوص مسیر سخت سریک در مرحله پلی‌آف و خستگی ناشی از انجام سه دیدار گفت: ما تا اینجای مسیر را با سربلندی آمدیم و برای رسیدن به هدف اصلی‌مان هیچوقت خسته نیستیم. تمام اعضای تیم در این مسیر مثل یک خانواده کنار هم بودیم و دلم می‌خواهد از تک تک آن‌ها خصوصا خانواده آزمون. تشکر کنم.

دیدگاه‌ها