کد خبر : 1869303 | 19 بهمن 1401 ساعت 13:33 | 402 بازدید | 0 دیدگاه

پایان مرحله گروهی جام حذفی تنیس بانوان بانوان

مرحله دوم گروهی جام حذفی بانوان امروز با انجام ۱۳ مسابقه به پایان می رسد تا چهره تیم‌های برتر مشخص شود.

پایان مرحله گروهی جام حذفی تنیس بانوان بانوان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری مسابقات جام حذفی بانوان که در زمین های تنیس المپیک کیش در حال برگزاری است ، تیم ها در دومین روز از مرحله دوم گروهی با یکدیگر پیکار کردند.

این مسابقات با انجام ۱۳ مسابقه دیگر پیگیری شد و در پایان تیم های ملوان نیروی دریایی ۲ تهران ، آلفا اصفهان، تکثیر گستر زیراکس، هیات تنیس سمنان، راکت کلاب مازندران، باشگاه اسپین ۲ و آکادمی تنیس ناطق الف با نتیجه ۳ بر صفر حریفان خود را از پیش رو برداشتند. در سایر بازی های این مرحله تیم های پارک ابی هلیا تبریز، سدید دیزل، عطا آذربایجان، روکا سرام یزد و آکادمی سدید انزلی مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند. 
به این ترتیب تیم های حاضر در مرحله دوم، امروز با انجام ۱۳ دیدار دیگر برای رسیدن به جمع برترین‌های مرحله حذفی با هم مسابقه می دهند.

در این دوره از رقابت ها ۵۳ تیم از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، کرمان، کرمانشاه، مازندران، منطقه آزاد انزلی، همدان و یزد حضور دارند.

این مسابقات با سوپروایزری مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان و سرداوری آرزو جمشیدی از ۱۴ تا ۲۳ بهمن ماه در زمین های تنیس المپیک کیش آغاز و در حال برگزاری است.

دیدگاه‌ها