کد خبر : 1869306 | 19 بهمن 1401 ساعت 13:38 | 16.3K بازدید | 28 دیدگاه

ماموریت دشوار رئال: الاهلی شش ماه است نباخته!

به نظر نمی‌رسد که رئال مادرید امشب کار خیلی آسانی را در دیدار برابر الاهلی در پیش داشته باشد.

ماموریت دشوار رئال: الاهلی شش ماه است نباخته!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها باید به مصاف الاهلی مصر برود تا تکلیف حریف الهلال در دیدار نهایی مشخص شود. 
شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی قدم به این بازی خواهند گذاشت که در آخرین دیدارشان در رقابت‌های لالیگا با یک گل برابر مایورکا شکست خوردند و این باخت باعث شد که فاصله آنها با بارسا در صدر جدول به هشت امتیاز برسد. 
این در حالی است که حریف رئال مادرید حالا نزدیک به شش ماه است که شکستی را تجربه نکرده است. در واقع آخرین باخت الاهلی مربوط به 28 آگوست سال گذشته میلادی است که آنها در لیگ مصر با نتیجه 0-1 برابر طلائع الجیس بوده و این تیم از آن زمان تا به حال هرگز شکستی را در هیچ یک از رقابت‌ها تجربه نکرده است. 

1799832

آنها در حال حاضر با 37 امتیاز از 15 بازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ مصر قرار دارند و انتظار می‌رود که امسال هم جام قهرمانی این رقابت‌ها را به خانه ببرند. 
پیروزی شب گذشته الهلال برابر فلامینگو که باعث تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان شد، نشان داد که هیچ تیمی در این رقابت‌ها از پیش برنده نیست و رئال مادرید هم باید برای صعود به دیدار فینال نهایت تلاشش را به کار بگیرد. 
هرچند تجربه بازیکنان و سرمربی این تیم مطمئنا در این دیدار به کمک آنها خواهد آمد. گفته می‌شود که آنچلوتی قصد دارد لوکا مودریچ و تونی کروس را در بازی امشب در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد.

دیدگاه‌ها