کد خبر : 1869311 | 19 بهمن 1401 ساعت 13:53 | 15.1K بازدید | 14 دیدگاه

حمله کمپانی به منتقدان سیتی: به همه شما مشکوکم!

ونسان کمپانی، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید انتقادهایی که از این باشگاه می‌شود منصفانه نیست و رفتارهای اخیر از نظر او مشکوک بوده است.

حمله کمپانی به منتقدان سیتی: به همه شما مشکوکم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی این روزها در شرایط دشواری قرار گرفته و انتقادها از این باشگاه به بیشترین حد خودش رسیده است. 
لیگ برتر روز دوشنبه اعلام کرد به مدارکی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد سیتی در فاصله سال‌های 2009 تا 2018 بیش از صد مورد تخلف مالی داشته و این پرونده را به کمیته مستقلی برای رسیدگی ارجاع داده است.

کمپانی که در حال حاضر هدایت برنلی را برعهده دارد در این باره به خبرنگاران گفت:«به این بحث‌های مطرح شده نگاه می‌کنم و واقعا برایم عجیب است. بدون تردید افراد درست‌کار بسیاری در دنیا هستند که می‌توانند به شما بگویند چه کاری را اشتباه انجام دادید اما اگر قرار باشید همه با توجه به شرایط خودشان صحبت کنند، فکر می‌کنم صنعت فوتبال به صورت کلی در جایگاهی نیست که بتواند انگشت اتهام را به سمت افراد بسیاری بگیرد.»

1433750

این ستاره سابق سیتی با سرزنش منتقدان و اظهارات مطرح شده درباره این باشگاه اضافه کرد:«فکر می‌کنم همه شما حداقل کمی از صنعت فوتبال خبر دارید و به همین دلیل همه لبخند زدیم. من واقعا به همه افرادی که انگشت اتهام را به سمت دیگری می‌گیرند مشکوک هستم. بهترین کاری که می‌توانید را برای خودتان انجام دهید و تلاش کنید که شرایط بهتری داشته باشید و پیشرفت کنید. وقتی که به این راحتی از دیگران انتقاد می‌کنید یا آنها را متهم می‌کنید، من واقعا مشکوک می‌شوم!»

نویسنده: مریم خردمند

دیدگاه‌ها