کد خبر : 1869538 | 20 بهمن 1401 ساعت 20:12 | 28.9K بازدید | 44 دیدگاه

رسیدگی به پرونده سیتی آغاز شد: رؤسای لیگ برتر در لندن

سهامداران ارشد باشگاه‌های لیگ برتری امشب در لندن در جلسه‌ای درباره اتهامات منچسترسیتی شرکت می‌کنند.

رسیدگی به پرونده سیتی آغاز شد: رؤسای لیگ برتر در لندن

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌ها از انگلیس حاکی است نمایندگانی از مالکان هر 20 باشگاه حاضر در لیگ برتر انگلیس به لندن سفر کرده‌اند تا در جلسه‌ای که امشب برای بررسی پرونده تخلفات مالی منچسترسیتی برگزار می‌شود شرکت کنند.

1800276

روزنامه ایندیپندنت در گزارش خود می‌گوید انتظار می‌رود جلسه امشب پرتنش باشد و نمایندگان مختلف باشگاه‌ها انگشت اتهام را به سمت نهادهای مختلف و باشگاه‌های رقیب بگیرند. موضوع بحث اصلی این جلسه نتیجه تحقیقات چهار ساله‌ای است که درباره وضعیت مالی منچسترسیتی انجام شده است. لیگ برتر بر اساس همین تحقیقات منچسترسیتی را به بیش از 100 مورد نقض قوانین مالی متهم کرده است.

روزنامه‌نگارانی که امروز در مقابل هتل چرچیل در شهر لندن حضور داشتند ورود تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، آماندا استاولی، مدیر باشگاه نیوکسل، و پل باربر، رئیس باشگاه برایتون، را به این هتل گزارش کردند.

1800275

جلسه مالکان و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری هر سه ماه یکبار برگزار می‌شود. انتظار می‌رود جلسه امشب تا دیروقت ادامه پیدا کند. گزارش‌ها حاکی است باشگاه‌های منچستریونایتد، چلسی، لیورپول و آرسنال به شدت در تلاشند تا سایر باشگاه‌های لیگ برتری را راضی کنند که به صورت دسته‌جمعی خواهان مجازات جدی منچسترسیتی باشند.

اگر در نهایت کمیسیون مستقل بررسی پرونده سیتی حکم به محکومیت این باشگاه بدهد سیتیزن‌ها ممکن است با مجازات‌های سختی روبرو شوند. علاوه بر جریمه سنگین مالی این باشگاه ممکن است با کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین‌تر مواجه شود. اما یکی از دلگرمی‌های سیتی این است که روند رسیدگی حقوقی به این پرونده زمان‌بر خواهد بود و دست‌کم چند سال طول خواهد کشید تا حکم مجازات نهایی قابل اجرا باشد.

دیدگاه‌ها