کد خبر : 1869361 | 19 بهمن 1401 ساعت 18:18 | 16K بازدید | 28 دیدگاه

افشاریان که نمی‌تواند وسط زمین بیاید؛

الهامی: به دنبال فوتبال قابل احترام بودیم

سرمربی هوادار معتقد است شایسته کسب پیروزی مقابل تراکتور بودند.

الهامی: به دنبال فوتبال قابل احترام بودیم

به گزارش “ورزش سه” ساکت الهامی که اصلا شکست را حق تیمش نمی داند از مسائل زیادی گله دارد که آن ها در کنفرانس خبری مطرح می کند.

فوتبال ارزش ندارد
قبل از بازی می‌خواهم در مورد میلاد کر صحبت کنم نمی دانم الان اوضاعش چطوری است. ای‌کاش می توانستیم شرایطش را بدانیم. فوتبال آنقدر ارزش ندارد، صدها امتیاز فدای سر میلاد کر و بسیاری از عزیزان. کاش همیشه همه بچه ها صحیح و سالم‌ باشند. الان که شنیدم بهتر است خیلی خوشحالم. به تیم تراکتور بردش را تبریک می گویم. به بچه هایم خسته نباشید می گویم، خیلی خوب کار کردند. اگر صادقانه بگویم حقمان کاملا برد بود ولی نباید از تیم تراکتور هم گذشت، مربی بسیار خوب و توانمندی دارد. به نظرم ما تیم برتر میدان بودیم ولی بعد از آن اتفاقی که برای میلاد کر افتاد هر دو نیمکت صلابت را نداشتند و روی غافلگیری که حتی موقعیت نصف و نیمه هم نبود به گل رسیدند. به آن ها تبریک می گویم، سه امتیاز شیرینی را گرفتند. دنبال این بودم یک فوتبال قابل احترام مقابل تراکتور بازی کنم.

نمایش کیفی خوبی داشتیم
از لحاظ کیفیت خیلی خوب بازی می کنیم ولی اتفاقاتی در فوتبال می افتد که نمی توانید با آن ها بجنگید. پشت پرده ای که اگر بخواهم باز کنم خیلی چیز ها باید بگویم ولی چون ساکت الهامی‌ام، باند رسانه‌ای پشتم نیست، نمی‌شود. دیروز آقای نکونام جمله ای گفت، من در مورد شخص خاصی صحبت نمی کنم ولی چون ما هستیم باید با این شرایط بجنگیم. چون تیم هوادارایم، طرفدار نداریم و من نمی توانم با همه تنها بجنگم. مسائلی پیش می آید که اگر بخواهم در مورد آن صحبت کنم می توان یک کتاب در‌ مورد آن نوشت ولی کاری به این چیز ها ندارم. به تیم تراکتور و مربی آن ها تبریک می گویم. دیگر بیشتر از این نمی توانم صحبت کنم چون باید خیلی چیز ها را بشکافم. به دو تیم خسته نباشید می گویم.

ویدئو: 272066

جمله بازیکن حریف را نمی‌توان گفت
به داور خسته نباشید می‌گویم. جمله‌ای را بازیکن حریف گفت که نمی توان‌گفت. بعد می‌نشیند و می‌گوید این بازیکن مهندس‌شان است. آلوز. بعد گفت شما شنیدید؟ آقای عرب‌براقی به نیما انتظاری گفت بهت گفتم زیاد حرف بزنی اخراجت می کنم. من گله‌ای ندارم و نمی‌توانم با پشت پرده جنگ کنم چون یک نفر هستم و مافیای رسانه، سایت و آن برنامه را ندارم.

کسانی که فحش دادند را حلال نمی‌کنم 
جواد دیروز یکسری جملات را گفت، شما ببینید در چند روز گذشته چه اتفاقاتی افتاده، نمی توانم حرف هایی را بزنم که بار حقوقی داشته باشد. ولی چون تراکتور است و خودم از آنجا به عنوان مربی به فوتبال ایران معرفی شدم و هویتم برای آن ها است، به آن ها تبریک می گویم ولی در چند روز گذشته آن هایی که با پیج هایشان فحش و ناسزا دادند حلالشان نمی کنم، آن ها جز کسانی هستند که گفتم من حریفشان نمی شوم و یک باند قوی در فوتبال افتاده که اگر ریشه یابی نشود به نظرم خیلی از اتفاقات می افتد. خواهشم از آقای تاج و بچه های کمیته انضباطی و اخلاق این است که وارد بشوند. من از اول فصل تا حالا یکبار هم در مورد داوری صحبت نکردم و الان هم بخواهم باید از آقای خداد افشاریان دفاع کنم، ایشان که نمی تواند سوت بگیرد و به وسط زمین بیاید، خودش زحمتش را می کشد ولی ببینید چه اتفاقاتی می افتد. صحبتم کلی است و بحثم با شخص خاصی نیست که بخواهند حرف بزنند. گفتم نمی توانم تنهایی با تیم هوادار با این جماعت بجنگم چون اهل پشت پرده نیستم. همه می دانند من ساکت الهامی هستم و تمام حقم را با جنگ گرفتم. اگر یک نفر دید پاس ۴ تراکتور شده ۵ من هزار دلار به او پاداش می دهم. یعنی خط هافبک به جلو ضرب سه آن ها ۴ شده.

حالم خیلی بد است
طرفداران واقعی تراکتور با کلاس و با شخصیت هستند ولی آن هایی که ناسزا گفتند منتسب به تیم تراکتور بودند. من طرفداران واقعی تراکتور را نمی گویم. کاملا خط دهی شده است. بیشتر از این نمی توانم صحبت کنم، اولا حالم خیلی بد است، دوما به خاطر این بچه واقعا بهم ریختم. چیز هایی که دارد اتفاق می افتد توجیه شده است.

دیدگاه‌ها